تاج زاده:

بدون نقد عملکرد رهبر

تحلیل اوضاع ایران ممکن نیست

 

عباس عبدی

با ادامه سیاست های 30 ساله

کسی‌بهتراز روحانی پیدانمیشود

(پیک هفته ۱۰۹) 29 مهر ماه 1399  -  20 اکتبر 2020

 pyknet100@gmail.com


29-28 مهر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


29-28 مهر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


29-28 مهر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


29-28 مهر

منتخب اخبار
شهرستان ها


29-28 مهر

منتخب اخبار ورزشی


29-28 مهر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 29 مهر

صلح امام حسنی

دشوار تر از جنگ 8 ساله

روز گذشته را در ایران به "دوشنبه سیاه" نامگذاری کردند. روزی که کرونا بیشترین قربانی را در ایران گرفت. ممنوعیت ها و محدودیت ها عملا راه به جائی نمی برد زیرا نه حکومت توان قرنطینه عمومی به سبک چین را دارد و نه مردمی که اکثریت آنها در سخت ترین شرایط معیشتی قرار دارند توان تحمل قرنطینه را دارند. هر نوع فشار حکومت به این اکثریت نتیجه ای ندارد جز شورش و هر نوع کوتاهی در کنترل کرونا نیز به معنای نامگذاری روزهای هفته به روزهای سیاه است. بدین ترتیب، کرونا می رود تا در ایران خود موجب یک دگرگونی و خانه تکانی حکومتی شود. این خانه تکانی بدان معنا نیست که این روحانی برود و یک روحانی دیگر رئیس جمهور شود و یا یک نظامی رئیس جمهور شود و یا پدیده ای نظیر احمدی نژاد را از آستین در آورند. کار این این مرحله گذشته است و صحبت از تغییرات و تحولات اساسی است که شواهد نشان میدهد رهبر جمهوری اسلامی علیرغم همه اختیاراتی که دارد توان و جسارت قبول و حمایت از این تحول و تغییرات را ندارد. او به زعم خویش همچنان می خواهند با مانورهائی که دیگر برای مردم کوچکترین ارزش و اعتباری ندارد این مرحله را پشت سر بگذارد. اندیشه و سیاستی که موجب تشکیل مجلس بی اعتبار و بی کیفیت کنونی شد و بر کشیدن هائی که نتیجه آن رئیس کنونی قوه قضائیه است که در باتلاق قوه قضائیه دست و پا می زند . کرونا در ایران می رود تا خطر حمله نظامی به ایران را پشت سر بگذارد و قطعا تحریم هایی که امریکا و اسرائیل بر آن پافشاری می کنند و آن را چون زالو به جان مردم انداخته اند، به پیش بینی خود دست اندرکاران نظام  رگهای آن را هم خواهد جوید! اوضاع اینگونه نیست که این زالو تنها خون مردم را بگیرد. آن "صلح امام حسنی" که روحانی در سخنرانی جنجالی خود مطرح کرد ناظر بر همین پیش بینی است. و آنها که کتاب صلح امام حسن، ترجمه علی خامنه ای را در این روزها روی اینترنت منتشر کرده اند، یا به اشاره بیت رهبری چنین کرده اند تا زمینه این صلح را فراهم کنند و یا از بدنه حکومت آن را منتشر کرده اند تا او را ناچار به قبول صلح امام حسنی کنند.


قربانیان خط مقدم جنگ با کرونا!

شانه به شانه مردم، کادر درمان ایران بی وقفه قربانی میدهد. این نمونه ها نشان از وسعت این قربانی دادن است:

دکتر محمد زارع جوشقانی رئیس بیمارستان لبافی نژاد نتوانست از چنگ کرونا بگریزد، همچنان که این سه پرستار بیمارستان خمینی تهران که یکی پس از دیگری بر اثر کرونا جان باختند.  نرجس خانعلی زاده ، فرشته و محبوبه خداوردی .


تبلیغ شرکت نکردن در انتخابات!

آن قدرتی که مجلس استصوابی یازدهم را به مردم ایران تحمیل کرد، حالا با بهره گیری از آن تجربه در تدارک انتخابات ریاست جمهوری 1400  است. آن قدرت بیم دارد که شرایط به گونه ای شود که ناگهان چهره ای وارد میدان انتخابات شود که مردم برای غلبه او بر رقبایش وارد میدان شوند و آوار شرکت مردم در انتخابات بار دیگر بر سرشان فرو آید. به همین دلیل از هم اکنون با انواع ترفندها برای از صحنه دور داشتن مردم وارد میدان شده اند که نمونه آن همین فیلمی است که می بینید. گزارشی هدایت شده برای همان هدفی که دربالا به آن اشاره شد.


دوشنبه سیاه در ایران اینگونه گذشت!

دوشنبه سیاه کرونا با ۳۳۷ قربانی پشت سر گذاشته شد و اگر زنجیره ابتلا با همین سرعت ادامه یابد در آبان ماه این آمار به ۶۰۰ نفر و در آذر ماه به ۹۰۰ نفر خواهد رسید.


نامه ای از داخل بیمارستان الزهرای اصفهان

در یک جمله برایتان بنویسم:

وحشتناک ترین صحنه را می بینم


"نظریه پردازان توطئه"

درکنار راستگرایان افراطی"

راشا تودی ترجمه رضا نافعی


عنوان اول پیک نت 28 مهر

چند تن از توطئه گران

در اتاق توطئه علیه دولت


دو راه حل انتخابات 1400

یک نظامی بی نیاز از رای مردم

ظریف با قدرت جذب رای مردم


مخالفان یا نفهمیدند و یا سهم شیر را میخواهند

رابطه صلح امام حسنی

با خاتمه  تحریم تسلیحاتی ایران


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

گزارش دریافتی از داخل بیمارستان الزهرای اصفهان در باره فاجعه کرونا، روی تلگرام پیک نت روز گذشته (دوشنبه) با نزدیک به 7 هزار خواننده بیشترین مخاطب را داشت. روی فیسبوک پیک نت نیز همین مطلب بیشترین خواننده را داشت و روی 13 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران