دیدار نخست وزیر عراق با رهبر ج. اسلامی

خامنه ای: ایران در روابط

عراق و امریکا دخالت نمی کند!

 

با مصوبه پارلمان مصر

دو ارتش مصر و ترکیه

در لیبی مقابل هم قرار میگیرند؟

(پیک هفته ۱۰۹)  1 مرداد ماه 1399 - 22 ژوییه 2020

 pyknet100@gmail.com


30-31 تیر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


30-31 تیر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


30-31 تیر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


30-31 تیر

منتخب اخبار
شهرستان ها


30-31 تیر

منتخب اخبار ورزشی


30-31 تیر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت اول مرداد

تق انتخابات 84، سرانجام

پس از 15 سال در آمد!

انتشار بخش هائی از خاطرات محسن رفیقدوست عضو رهبری حزب موتلفه اسلامی و از کارگزاران 40 ساله جمهوری اسلامی درباره نظر سفیر انگلیس درباره انتخابات سال 84 و قطعی بودن رئیس جمهور شدن احمدی نژاد با واکنش ها و سئوالاتی در داخل کشور روبرو شده است. این بخش از خاطرات رفیقدوست در شماره روز دوشنبه پیک نت (لینک زیر) منتشر شد. روز گذشته عباس عبدی خطاب به رفیقدوست در روزنامه اعتماد نوشت: چرا حرف های سفیرانگلیس در باره احمدی نژاد را همان 15سال پیش به مقامات امنیتی نگفتید؟

آقای رفیق دوست خاطره ای نقل می کند و می گوید دیشب جلسه همه سفرا (ی خارجی مقیم ایران) بود و بحث انتخابات (۱۳۸۴) ایران شد، هر کس چیزی می‌گفت. سفیر انگلیس گفت «همه‌تان اشتباه می‌کنید، رییس‌جمهور ایران، شهردار تهران است.»

این خاطره چه می‌خواهد بگوید؟ گرچه مستقیم به این نکته اشاره‌ای نشده است، ولی بطور ضمنی استنباط می‌شود که احمدی‌نژاد را انگلیسی‌ها سر کار آورده‌اند؟

چطور آقای رفیق‌دوست این خاطره را در همان زمان برای پیگیری مسوولان سیاسی و امنیتی منتقل نکرد؟ و اگر انتقال داد، چرا منجر به نتیجه نشد؟

http://pyknet.net/1399/09tir/30/page/titre.htm


لیلاز و رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین

قرار داد 25 ساله با چین

ترکمنچای نیست، علیه ترکمنچای است


فیلم " زنده باد زاپاتا"

در ج. اسلامی بارها و بارها تکرار شد

همزمان با موجی که علیه اعدام سه جوان دستگیر شده در شورش آبانماه در فضای مجازی بوجود آمد و درادامه آن، اعتراض به مرخص نکردن زندانیان سیاسی و مدنی در تمام طول دوران شیوع کرونا در ایران و در زندانها، این نامه علی خامنه ای که مربوط به دوران کوتاه و چند ماهه او در زندان است منتشر شد. او در این نامه از حق خود برای تلفن کردن به خارج از زندان دفاع کرده است. حقی که نه تنها در دهه 60 بکلی ممنوع و رویائی ناممکن بود و ناممکن ماند، بلکه هنوز هم از آن بعنوان اهرم فشار به زندانیان سیاسی و مدنی استفاده می شود. از جمله درباره نرگس محمدی که در زندان زنجان است و گفته می شود مبتلا به کرونا شده و اکنون نزدیک به یکسال است که با فرزندانش که خارج از ایران بسر می برند تماس تلفنی ندارد.

فیلم "زنده باد زاپاتا" که نوشته "جان اشتاین بک" نویسنده بزرگ امریکائی است و "الیاکازان" آن را تبدیل به فیلمنامه کرد و  آنتی کوئین و مارلون براندو در آن بازی کردند را بارها باید دید. آنجا که مبارزان علیه دیکتاتوری، پیروز شده و به حکومت می رسند و خود تبدیل می شوند به دیکتاتوری جایگزین!

فیلم زنده باد زاپاتا را اینجا می توانید ببینید.


رجز خوانی های ایران و امریکا

سرانجام به جنگ خواهد انجامید؟

راشا تودی ترجمه رضا نافعی


حادثه ای نظیر پارچین و نطنز؟

انفجار – حریق - سکوت

در منطقه نظامی گرمدره تهران


عنوان اول پیک نت 31 تیر

نقش آفرینان پشت صحنه
شکست برجام در ایران


میرسلیم از فراکسیون حزب موتلفه

رشوه 65 میلیاردی دوران

شهرداری قالیباف باید بررسی شود!


روسیه 200 میلیون واکسن کرونا

تا پایان سال میلادی تولید می کند

ایرج گلفام، مترجم و دنبال کننده رویدادهای روسیه، به نقل از تلویزیون "روسیه 24" گزارش داد که این تلویزیون شب گذشته گزارش مشروحی درباره مراحل تهیه واکسن کرونا منتشر کرد. بموجب این گزارش گروه دوم افرادی که واکسن کرونا روی آنها امتحان شد، دوران مراقبت را طی کرده و با سلامت از بیمارستان مرخص شدند.  روسیه مطابق برنامه برای مقابله با کرونا پیش می رود. مطابق این برنامه روسیه در اواسط ماه آیندۀ میلادی واکسن کرونا را "ثبتِ رسمی" کرده و تا آخر سال قرار است که "صندوق سرمایه گذاری فدراسیونِ روسیه" 200 میلیون واحد (دوز) از این واکسن را تولید کند. جمعیت روسیه کمتر از 147 میلیون نفر است.


عنوان اول 30 تیر

احمدی نژاد، نظر کرده
امام زمان و سفیر انگلیس


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

با بیش از 6 هزار و 500 خواننده، عنوان اول پیک نت روز گذشته (سه شنبه) که انتشار بخشی از مصاحبه مرتضی الویری بود، پر مخاطب ترین مطلب روی تلگرام پیک نت بود. همین مطلب روی فیسبوک پیک نت 10 اشتراک گذار داشت اما پر خواننده ترین مطلب روز گذشته در فیسبوک پیک نت خبر گزارش تقابل میرسلیم و قالیباف در مجلس بود که 15 بار نیز روی فیسبوک خوانندگان به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران