رقابتی علمی

چین یا امریکا، کدامیک

واکسن کرونا را کشف میکنند؟

 

به گزارش پزشکی قانونی

آمار خودکشی در ایران

ازمرز 5 هزار درسال گذشت

(پیک هفته ۱۰۹)  1 تیر ماه 1399 - 21 ژوئن 2020

 pyknet100@gmail.com


30- 31 خرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


30- 31 خرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


30- 31 خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


30- 31 خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


30- 31 خرداد

منتخب اخبار ورزشی


30- 31 خرداد

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت اول تیرماه

زیر لحاف چهل تکه بحران

حکومت نمی تواند دنده به دنده شود

لحاف چهل تکه ای که نظام زیر آن خوابیده، نمی تواند به چهل و چند تکه تبدیل شود و اگر نتوانند تن به تغییرات بنیادین بدهند قطعا آنها که زیر این لحاف خوابیده اند با هر تقلائی برای روی خود کشیدن این لحاف باعث بیرون ماندن دست و پای بقیه و سرما خوردگی آنها می شود!

آمدند با فساد و غارت و اختلاس مبارزه تبلیغاتی کنند و اکبر طبری را پیش انداختند. هنوز دادگاه او را جمع و جور نکرده یک قتل و ترور سیاسی- اقتصادی به این دادگاه چسبید. ترور قاضی منصوری که خود یکی از مهره ها و عاملین اجرای اوامر آمرانی بود که همچنان پشت صحنه، زیر لحاف چهل تکه خوابیده اند.

مجلس یکدست تشکیل دادند و حالا نمیدانند با آگاهی عمومی مردم از فساد شهرداری در دوران قالیباف و رای 10 در صدی او که رئیس این مجلس هم شده چه کنند؟

کرونا با شدتی بیش از یورش اولیه اش در ایران می تازد. حکومت می خواهد با کمک خود مردم با این ویروس مقابله کند، اما مردمی که به هیچ حرف حکومت باور ندارند و بی اعتبار ترین رسانه؛ یک جعبه سیاه بنام سیمای جمهوری اسلامی است که رقابتش با تلویزیون های ایران اینترنشنال، بی بی سی و من و تو و صدای امریکا ناممکن است. دروغگوئی، سانسور، پرچانگی، تکنیک بسیار ضعیف، چهره های نچسب گویندگان و مجریان – بویژه آنها که در کفن سیاه پوشیده شده و تنها گردی صورتشان پیداست و ابروهای تتو شده شان- زبان بکلی بیگانه با زبان رسانه ای و خبری، گزارش های آبکی و حکومتی همه دست به دست هم داده اند تا 4 تلویزیونی که دربالا نامشان را بردیم، علیرغم پارازیت و سنگ پرانی علیه ماهواره همچنان پیشتاز باشند و روز به روز بر شماره خبرنگاران و گزارشگران مردمی آنها از داخل کشور بیشتر شود.

در چنین فضائی چه کسی حرف های حکومتی درباره کرونا را قبول دارد؟ روز گذشته روحانی در  جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت:

«وزارت بهداشت دستورالعمل های خوبی برای نگهداری زندانی ها تهیه و ابلاغ کرده که بر مبنای آن ، زندان ها عمل می کنند. همچنین اقدامات خوبی برای خلوت کردن زندان ها انجام شده و در آینده اگر لازم باشد به زندانی ها مرخصی داده می شود. در دو مکان شرایطمان مناسب بوده، خانه‌های سالمندان و زندان‌ها. میدانم که  کرونا باعث بیماری های روحی و روانی می شود. ( البته نه تنها بخاطر کرونا، بلکه بخاطر ویروس بحران و فشارهای حکومت و سیاست هائی که مردم مخالف آنها هستند اما گوشش کسی در حکومت بدهکار آن نیست) مردم بدانند درگیری ما با این ویروس کوتاه مدت نیست.»

کسی گوشش در ایران به این حرف ها و هشدارها بدهکار است؟ استفاده از تعطیلات چند روزه برای رفتن به شمال کشور و ماسک برداری از چهره ها در خیابان و اتوبوس و مترو و ... نشان میدهد که گوش کسی بدهکار نیست.

درگیری با کرونا به قول روحانی کوتاه مدت نیست و حالا ظاهرا درگیری با حریق و آتش سوزی ها نیز کوتاه مدت نیست. مراجعه کنید به منتخب اخبار شهرستانها در همین شماره پیک نت که اخبار حداقل 5 آتش سوزی جدید طی 24 ساعت گذشته منتشر شده است. حالا دیگر عمدی بودن این آتش سوزی ها قطعی تر از هر زمان دیگری شده است. این که تحریک خارجی است یا واکنش داخلی، حکومتی و یا شیوه جدید اعتراض های مردمی ... بر کسی معلوم نیست و حرف ها و ادعاهای حکومت دراین زمینه نیز بی اعتبار. حریق ها ادامه دارد، کرونا نیز ادامه دارد، اختلاس و بازار سیاه که حالا با آتش گرفتن و یا آتش زدن پارکینک خودروهای صفر کیلومتر وارد مرحله تازه ای شد نیز ادامه دارد. همچنان که بی اعتمادی مردم به حکومت ادامه دارد.


دلار به 18 هزار و 600 تومان رسید

ضربان نبض دلار درایران

تب بحران اقتصادی را نشان میدهد


از مجلس خبرگان قانون اساسی تا اکنون

نفوذ و جاسوسی

در ج. اسلامی ریشه 40 ساله دارد!


نشست خبری رئیس پزشکی قانونی

سال گذشته 400 زن

می خواستند تغییر جنسیت بدهند


سرمقاله 742

نخستین‌گام برای تحول‌خواهی واقعی

بستن‌دفتر"خودی"و"غیرخودی"‌است


فتوحات حکومتی اصولگرایان

برای عقب نشینی، پس از رهبر

"فروزنده فرزاد"


عنوان اول پیک نت 31 خرداد

با قتل منصوری در "رُمانی"
فوت کردند به فیتیله دادگاه طبری


نامه حجتی کرمانی به شیخ مهدی کروبی

سیاست چشم و رو دارد

اما "قدرت" بی چشم روست!


جنگ سوم علیه کشورها را

امریکا از سال 1945 آغاز کرد!

"دانیل گانزر" پژوهشگر صلح- ترجمه رضا نافعی


علی مطهری:

فرصت طلب های نفوذی

انقلابی دو آتشه شده اند!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

گزارش اولیه قتل قاضی منصوری که با عنوان « با قتل منصوری در "رمانی" فوت کردند به فیتیله دادگاه طبری" منتشر شد با نزدیک به 8 هزار خواننده پر مخاطب ترین مطلب پیک نت روز گذشته بود. روی فیسبوک پیک نت نیز این گزارش 2800 خواننده داشت و روی 16 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران