گزارش روحانی از کرونا درایران

مردم باید عادت کنند

که تا مدتها با کرونا زندگی کنند!

 

به ابتکار نخست وزیر جدید عراق

ایران- عراق- عربستان

کمیته دوستی تشکیل میدهند؟

(پیک هفته ۱۰۹)  11 خرداد ماه 1399 - 31  می 2020

 pyknet100@gmail.com


9- 10 خرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


9- 10 خرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


9- 10 خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


9- 10 خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


9- 10 خرداد

منتخب اخبار ورزشی


9- 10 خرداد

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 11 خرداد

انفجار خشم در امریکا

شتری که مقابل خانه ایران
 هم خواهد خوابید

ساده انگاری است اگر شورشی که در شهرهای امریکا آغاز شده و ادامه دارد را تنها واکنش به قتل یک سیاهپوست بدانیم. از این نوع قتل ها بسیار در امریکا روی داد. هم در خیابان و هم در زندان و حتی در خانه ها. بنابراین، قتل یک سیاهپوست بدست پلیس بهانه ای شد برای انفجار خشم و نارضائی و گرسنگی و بیکاری و نداشتن آینده دهها میلیون امریکائی. کرونا با بیکار کردن 43 میلیون امریکائی این بحران را به مرز انفجار رساند. مردم بی پناه درمان و بهداشت در برابر یورش کرونا قرار گرفتند. ترامپ سعی کرد توپ را به زمین چین بیاندازد و حتی زرنگی کرده و به بهانه غرامت بزند زیر بدهی عظیمی که امریکا به چین دارد، اما همه تبلیغاتی که دراین زمینه کرده بود و رسانه ها نیز به آن دامن زده بودند با قتل یک سیاهپوست بدست پلیس به یکباره نقش بر آب شد. مردم مراکز دولتی و ساختمان پلیس را به آتش کشیدند اما از آن مهم تر یورش به فروشگاه ها برای رسیدن به مواد غذائی بود. همان وحشتی که با شیوع کرونا در رژیم حاکم بر ایران بوجود آمد و حتی از بیم آن، زیر بار قرنطینه عمومی – حتی در یک شهر، از جمله قم- نرفتند.

شورش در امریکا نشان داد که حق با حسن روحانی است که دیگر نمی توان مانند گذشته حکومت کرد. نه در ایران و نه در هیچ کشور جهان. کرونا زمانه را زیر و رو کرد. ما توصیه می کنیم گزارش روحانی را که ما آن را خلاصه و دراین شماره پیک نت منتشر کرده ایم با دقت بخوانید. دراین گزارش نکات جدی و واقعی بیان شده است. او از هیچ امام جمعه و نهاد و حتی رهبر نامی نمی برد اما آنچه که می گوید خطاب به همه آنهاست. این که دوران پساکرونا ایران و جهان را وارد فضای دیگری کرده و این فضا و این شرایط ساختار و سیاست و روش های دیگری را می طلبد.

در امریکا برای کنترل شورش مردم ترامپ دست به سلاح شد . درست شبیه همان شیوه ای که در دیگر کشورهای جهان حکومت ها برای ایستادن در برابر انفجار خشم مردم به آن متوسل می شوند. رسانه های ایران که همگی دنباله رو سازمان تبلیغات اسلامی اند، بی وقفه از قتل سیاهپوست امریکائی توسط پلیس و مقابله پلیس امریکا با مردم گزارش منتشر می کنند تا بگویند فقط درایران مردم سرکوب نمی شوند بلکه در امریکا هم وضع همین است و دلسوزی های ترامپ و کاخ سفید و دیگر نهادهای حکومتی امریکا درحمایت از شورش مردم ایران اشک تمساح است. اما آنها نمی نویسند که سرکوب پلیسی مردم امریکا توسط پلیس نفرت انگیز است، اما درجمهوری اسلامی چرا از همین شیوه نفرت انگیز استفاده شده  و می شود؟ نکته دیگری که بشدت از طرح آن پرهیز می کنند، انگشت گذاشتن روی حضور واحدهای لباس شخصی در کنار پلیس امریکا برای سرکوب مردم است، دقیقا همان شیوه ای که در جمهوری اسلامی عمل می شود. لباس شخصی ها در امریکا نیز در میان مردم خود را جای داده و از پشت آنها را به دام می اندازند، می زنند، با پلیس برای دستگیری آنها همکاری می کنند. یعنی همین فیلمی که از "بروکلین" نیویورک می بینید.


مطهری:

برای تشکیل مجلس کنونی

کاری کردند که مردم رای ندهند!


ترامپ می خواهد در واشنگتن تشکیل بدهد

صدر اعظم آلمان

شرکت در جلسه گروه 7 را رد کرد


این یکی را حدس نزده بودند

تلویزیون اینترنتی

رقیب‌تازه‌نفس‌سیمای‌ج.اسلامی


در هیچ کشوری ممکن نشده

تولید ملی بدون نهادکارگری

 شعاری پوچ و توخالی‌است!


عنوان اول پیک نت 10 خرداد

مجلس یازدهم محصول

اراده رهبر است نه رای مردم

ب


مردم مبارزه با فساد را باور کنند؟

دیدن دوباره دو فیلم و سخنرانی

که حالا معنای دقیق تری دارند


این دو فیلم و سخنرانی مربوط به دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است. ابراهیم رئیسی و باقر قالیباف هر دو نامزد این انتخابات بودند و گازانبری می خواستند صندلی ریاست جمهوری را فتح کنند. نشد و نتوانستند. رئیسی که با اطمینان به رسیدن به کاخ ریاست جمهوری از تولیت آستانقدس آمده بود تهران، پس از شکست در آن انتخابات حکم ریاست قوه قضائیه را از رهبر گرفت و قالیباف هم رفت به مجمع مصلحت نظام که تبدیل شده به مجلس سنای شاهنشاهی و ذخیره شد برای نشستن بر صندلی ریاست مجلس. دیدن و شنیدن دوباره این دو فیلم حالا دیگر سندی است بر تائید تحمیل اراده رهبر و بی باوری مطلق او به رای و نظر مردم.


فیلم را ببینید!

جهانی که کرونا با خود آورده

خشم و شورش مردم درامریکا


این غارت و ثروت و فقر

به شورش مردم ختم می شود

این فیلم سخنان محمد رضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت در برنامه رو در رو در صدا و سیماست:

«من در این کشور چیزهایی می بینم که در هیج جا ندیده ام. اینها منجر به انقلاب در آینده میشود. از زمان محمود احمدی نژاد دزدی ها کاملا علنی شد و همینطور امتداد پیدا کرد و هر چقدر هم که می دزدند تمام نمی شود و در عوض کارگر را شلاق می زنند. کارخانه دار و سرمایه دار در این کشور یک ریال مالیات نمی دهند اما پرستار و کارگر باید مالیات بدهند. در هیچ کجای دنیا چپاول ثروت مردم به دست عده ایی اینگونه لجام گسیخته انجام نمی شود و چیزهایی در این کشور اتفاق افتاده که در هیچ جای دنیا نمونه آن نیست. باید ترسید از خشم مردم گرسنه و معترض به فساد و فحشا و فقر که در نهایت مردم را به قیام و انقلاب می کشاند. فقر در جامعه نتیجه تقسیم ناعادلانه ثروت در کشور است و می بینم روزی که فقرا کاخ هایی را که با پول مردم ساخته شده را آتش می زنند.»

آنوقت همکاران و طرفداران احمدی نژاد را به مجلس برده اند و در تقسیم صندلی ها، به آنها صندلی نایب رئیسی مجلس را هم داده اند.


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

سخنان دبیرکل خانه صنعت که با عنوان "این غارت و ثروت و فقر به شورش مردم ختم می شود" با بیش از 5 هزار خواننده بیشترین مخاطب را در پیک نت روز گذشته داشت. همین سخنان روی فیسبوک پیک نت نیز 1300 خواننده داشت و روی 11 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران