سرمقاله 793

درک خود فریبانه رهبر

از نتیجه انتخابات 1400

 

پاسخ زیرکانه علی مطهری

اگر رئیسی پا را کج بگذارد

علیه ‌او هم دولت‌سایه فعال‌ می‌شود!

(پیک هفته ۱۰۹) 9 تیر ماه 1400 - 30 ژوئن 2021

 pyknet100@gmail.com


9 - 8 تیر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


9 - 8 تیر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


9 - 8 تیر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


9 - 8 تیر

منتخب اخبار
شهرستان ها


9 - 8 تیر

منتخب اخبار ورزشی


9 - 8 تیر

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 9 تیر

دستآورد پنهان انتخابات

1400 بتدریج آشکارمی‌شود

علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی هشت تیر خود، همان پیش بینی را در باره سرانجام مذاکرات وین و کش آمدن آن ارائه داد که در روزهای اخیر در محافل سیاسی داخل کشور درباره آن زمزمه می شد. او تلویحا گفت که دولت سیزدهم (رئیسی) مذاکرات وین را برعهده خواهند گرفت و اضافه کرد: «در صورتی که پیرامون همه مسائلی که در دستور کار مذاکرات قرار دارد، توافق حاصل نشود، عملا توافقی شکل نگرفته است.»
با توجه به سخنان همسر ابراهیم رئیسی مبنی بر این که شوهرش "رئیسی" آنچه را که رهبر بگوید اجرا می کند، هر تصمیمی که در مذاکرات وین در دوران رئیسی اتخاذ شود تصمیم مستقیم رهبر است و این شامل تمام تصمیمات دولت رئیسی نیز می شود. هستند کسانی که ابراز امیدواری می کنند که این نقش مفید از آب در آید.
به این ترتیب ادامه مانور 30 و چند ساله رهبر برای انداختن مسئولیت تصمیمات به گردن این و آن از وی سلب می شود و این از دستآوردهای انتخابات 1400 است. یعنی خروج رهبر از سنگر بیت رهبری و آشکار شدن نقش او در تصمیمات کوچک و بزرگ دولت و مجلس. مجلسی که خود وی آن را بهترین مجلس بعد از انقلاب معرفی کرده است. مجلسی که مانند انتخابات ریاست جمهوری با دوپینگ استصوابی شورای نگهبان تشکیل شده است و چند تصمیمی که تاکنون بصورت مصوبه گرفته و به دولت ابلاغ کرده مستقیما از بیت رهبری بیرون آمده است. از جمله مصوبه خروج از معاهده کنترل فعالیت های اتمی و طرح کنترل اینترنت که فعلا نیم قدم عقب کشیده است. قوه قضائیه هم که تاکنون دست بیت رهبری و اطلاعات سپاه بوده که مستقیما از اتاق امنیتی بیت رهبری به ریاست حجت الاسلام اصغر میرحجازی دستور می گیرد و او نیز تابع مجتبی خامنه ایست!
بدین ترتیب انتخابات 1400 و انتخابات مجلس استصوابی بی حاصل هم نبود و دستآورد مهمی درجهت روشن و آشکار شدن سهم و نقش رهبر و بیت رهبری در مدیریت کشور برای توده مردم است.


مصاحبه وزیراطلاعات دولت خاتمی

سازمان جاسوسی اسرائیل

درهمه نهادها نفوذ کرده است!


پزشکیان و رحمت الله بیگدلی

با طرح کنترل اینترنت باید

برای 50 میلیون نفر زندان ساخت


راه توده 793 منتشر شد!

هفته نامه راه توده - شماره 793 (چهارشنبه 9 تیرماه 1400)- منتشر شد ومطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام راه توده نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به ارزیابی و دلائل تفسیر خود فریبانه رهبر جمهوری اسلامی از انتخابات 1400 و نتایج آن دارد. بخش دیگری از کتاب خاطرات محمد علی عموئی با عنوان "صبر تلخ" در این شماره نیز منتشر شده که اختصاص به تعلل در سپردن رهبری حزب به دست نسل جوان حزب دارد. در این شماره همچنین مطالبی می خوانید با عناوین زیر:

جمهوری اسلامی خود آینده خویش را تهدید می کند، سیاست را بعنوان یک علم باید آموخت، بحران ایران بدون مشارکت مردم حل شدنی نیست، جمهوری اسلایم توان اتحاد راهبردی با چین و روسیه را دارد؟ امریکا زیر فشار بودجه نظامی و بدهی به چین، سرمایه داری نمی پذیرد که تکنولوژی جهان را دگرگون کرده، امید مردم ایران به جمهوری اسلامی زنده خواهد شد؟، خیز حزب کمونیست برای فتح مجلس روسیه، کارگران اعتصابی در ایران علیه خصوصی سازی و اتحاد گریز ناپذیر ارمنستان با روسیه.

تلگرام راه توده: https://telegram.me/rahetudeh


دکتر پزشکیان:

کنترل اینترنت، ادامه مخالفت

شکستخورده‌‌ باحمام و رادیوست


امریکا وایران پشت خط قرمزهایشان

دور هفتم مذاکرات وین

به رئیسی پاس داده می شود؟


عنوان اول پیک نت 8 تیر

پیوند اعتراض دانشجوئی
 به اعتصاب کارگران نفت


از فردا (9 تیر)

پیوستن کارگران رسمی نفت

به اعتصاب کارگران پیمانی


انفجار و حریق

در ایستگاه قطار لندن

آتش سوزی ناگهانی و وسیع در ایستگاه قطار انگلیس واقع در جنوب شرق انگلیس. گفته می شود این آتش سوزی نتیجه انفجار یک اتومبیل بوده است. مسافران قطار از ایستگاه قطار یا گریخته اند و یا منتقل شده اند. از تلفات حادثه گزارشی منتشر نشده اما حضور نیروهای امنیتی و محاصره محل نشان دهنده برآوردهای اولیه درباره انفجار اتومبیل و احتمال اقدام تروریستی است. گزارش نشدن میزان تلفات و اعلام دلیل حادثه مشابه همان سیاستی است که امریکا درباره فرو ریختن یک ساختمان 10 طبقه در هفته گذشته دراین کشور است. ابتدا اعلام کردند یک نفر کشته و بیش از 150 نفر زیر آوار مانده اند و حالا پس از تقریبا یک هفته تازه اعلام کرده اند امیدی به نجات زیر آوار ماندگان نیست. هنوز هم نمی گویند که نزدیک به 200 نفر از ساکنان این ساختمان کشته شده اند. همین سیاست ظاهرا درباره انفجار در ایستگاه قطارانگلیس می خواهد دنبال شود.


تفسیر همآهنگ رهبر و حداد عادل از نتیجه انتخابات 1400

آراء باطله انتخابات 1400

رای مردگان از کرونا بود؟!


فتح آخرین سنگرها برای حکومت یکدست

نوبت یکدست شدن

مجمع مصلحت نظام رسیده!


عنوان اول پیک نت 7 تیر

نگاهی متفاوت

بهانتخابات1400 و نقش‌ رئیسی


می خواهند به امریکا و کشورهای فقیر واکسن بدهند!

اپیدمی رجز خوانی

در میان فرماندهان سپاه


علی اکبر ولایتی:
پیوند با چین و روسیه
و دوری از غرب
استراتژی ج. اسلامی است!


وزیر خارجه چین اعلام کرد

تجارت چین و کشورهای

جاده ابریشم به 9 تریلیون دلار رسید


گزارش "الجریده" از عملیات "کردان" کرج

100 دانشمند اتمی ایران

از مرگ نجات یافتند!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

سخنان دکتر پزشکیان نماینده مجلس کنونی و نایب رئیس مجلس قبلی که با عنوان " کنترل اینترنت ادامه مخالفت با حمام و رادیوست" با نزدیک به 8 هزار خواننده روی تلگرام پر مخاطب ترین مطلب پیک نت روز گذشته (سه شنبه) بود. روی فیسبوک پیک نت نیز این مطلب و همچنین عنوان اول پیک نت روز گذشته بیشترین خواننده را داشتند و هر کدام روی 8 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شدند.
آدرس فیسبوک پیک نت
https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران