از آگاه ترین دولتمردان درباره فساد حکومتی بود

اکبر ترکان حرفهایش را

یکسال پیش از مرگ زد!

 

اورژنس اجتماعی:

آمار خشونت های خانگی

جهش 23 در صدی داشته!

(پیک هفته ۱۰۹) 27 اردیبهشت ماه 1400 - 17 مه 2021

 pyknet100@gmail.com


27-26 اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


27-26 اردیبهشت

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


27-26 اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


27-26 اردیبهشت

منتخب اخبار
شهرستان ها


27-26 اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


27-26 اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی

 

عنوان اول پیک نت 27 اردیبهشت

رای دادن و رای ندادن

در مرز 50 در صد است

نظر سنجی در هیچ کشور جهان دقیق نیست، بویژه در ایران که هم نظرسنجی ها دقیق و مستقل از حکومت و یا بدون ترس از عواقب آن انجام نمی شود و هم شرایط سیاسی و اجتماعی در شبانه روز تغییر می کند. البته از یاد هم نبریم که برخوردهای احساسی مردم با رویدادهائی که درباره آنها نظر سنجی می شود. از جمله انتخابات ریاست جمهوری که مردم توجه ویژه به آن دارند. یا در تائید و یا در نفی آن.

روز گذشته خبرگزاری ایسپا نتایج یک نظرسنجی را که در فروردین ماه درباره انتخابات 1400 انجام داده منتشر کرد. نتایجی که ایسپا گرفته بی شک با نزدیک شدن به روزهای انتخابات و بویژه پس از اعلام لیست تائید صلاحیت شده ها و مناظره های انتخاباتی دستخوش تغییرات خواهد شد. بهرحال آنچه را که می خوانید نتیجه ایست که ایسپا از نظرسنجی خود گرفته و نوشته است:

«بر اساس نتایج این نظرسنجی که از ۱۵۶۹ نفر به صورت مصاحبه تلفنی انجام شده بدین شرح است: ۴۹.۹ درصد پاسخگویان را مردان و ۵۱.۱ درصد آنها را زنان تشکیل دادند. همچنین ۲۶.۶ درصد پاسخ گویان در بازه سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، ۴۶.۹ درصد در سنین ۳۰ تا ۴۹ سال و ۲۶.۵ درصد در بازه ۵۰ سال و بالاتر بودند. ۶۵ درصد پاسخگویان این نظرسنجی میزان تحصیلات خود را غیر دانشگاهی و ۳۵ درصد دانشگاهی اعلام کرده‌اند. همچنین ۶۹.۶ درصد پاسخگویان افراد متاهل و ۲۳.۹ درصد آنها افراد مجرد تشکیل بودند. ۳۸.۱ درصد پاسخگویان این نظرسنجی در مراکز استانها ۳۶ درصد در سایر شهرها و ۲۵.۹ درصد در روستاها سکونت داشتند.

پراکندگی جغرافیایی جمعیت نمونه ۳۱۰ شهرستان و روستاهای تابعه آن را در بر می گیرد. نرخ پاسخ در این طرح نیز ۶۵ درصد بوده است.

۴۳.۳ درصد از پاسخگویان گفته اند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد، ۴.۷ درصد احتمال زیاد شرکت خواهند کرد، ۲۰.۸ درصد هنوز تصمیم نگرفته‌اند، ۵.۸ درصد احتمال کمی دارد شرکت کنند و ۲۵.۳ درصد به هیچ وجه شرکت نخواهند کرد. »


96 و 1400

ابراهیم رئیسی در دو نمایش انتخاباتی

رئیسی در سال 96 با "تتلو" آمد و در 1400 با این صحنه نمایشی با شرکت دختر بچه ای بدون روسری و مادرش که از محارم است و مامور این نمایش. حیرت آور است تکرار صحنه آرائی ها و نمایش هائی که مردم از آنها نفرت پیدا کرده و نسبت به انگیزه های آن کاملا آشنا! اگر پایگاهی در میان مردم داشتند، نیازی به این نمایش ها نداشتند. از دیروز یک سئوال در فضای مجازی می گردد و آن این که رئیسی در صورت باخت در انتخابات 1400 باز هم رئیس قوه قضائیه می ماند؟ و یا به قوه قضائیه باز می گردد؟ اگر عزم او فساد ستیزی بود چرا برای این هدف در همان قوه قضائیه نماند که ریشه فساد در همانجاست؟         1   -   2


مرحله حساس تدوین قطعنامه

توقف مذاکرات وین تا رسیدن

مشورت ها از تهران و واشنگتن


طرح ها و کاریکاتورهای بدون ریش!

در یک دستور حکومتی که سالهاست رسانه ها و بویژه روزنامه ها ناچار به تمکین از آن هستند، در هیچ طرح و کاریکاتوری که در باره مسائل و مشکلات و  ناهنجاری های اجتماعی است نباید مردان ریش داشته باشند و یا عمامه به سر داشته باشند! به همین دلیل است که در تمام مطبوعات و رسانه  ها، مثلا در طرح و کاریکاتوری از دزدی، نزاع، جیب بری، کیف قاپی، زورگیری و... سوژه ها باید بدون ریش باشند، اگر دلال ارز هستند و یا سارق بانک حتما باید سوژه باید بدون ریش باشد و در صورت امکان دارای کراوات و کت و شلوار . این درحالی است که اکثر سوژه ها هنگام ارتکاب جرم ریش و ظاهر مذهبی دارند. این طرح یک نمونه از صدها نمونه است.


حامیان رئیسی کیستند؟

ثبت نام ابراهیم رئیسی

یکی ازسه قاضی قتل عام 67


 شعار علی لاریجانی پس از ثبت نام

تعامل هوشمندانه با غرب

تعامل سازنده با شرق!


عنوان اول پیک نت 26 اردیبهشت

ثبت نام رئیسی و لاریجانی

داغ تر از اخبار وین و غزه


جزئیات خبر را شاید بیماران کرونائی فاش کنند

بخش مجاور بیماران کرونائی

بیمارستان بقیه الله تهران آتش گرفت


غول کاسپین از دریای خزر بیرون آمد

این فیلم مربوط به یک کشتی پرنده غول‌پیکر اتحاد جمهوری شوروی سوسیالیستی است، که از دریای خزر بیرون کشیده شده است. این جنگ‌افزار بسیار خاص که "هیولای کاسپین" نامیده می‌شود، قرار است به جاذبه گردشگری تبدیل شود


بی سر و صدا

اینترنت ماهواره ای

ازعراق گذشت و به ایران رسید


عنوان اول پیک نت 25 اردیبهشت

ضرورت تشکیل ستاد

 رهبری انتخابات 1400


نظامی: دخل زنان را به ولایت برند...

آنها که در زندانها می مانند

و آنها که رهبر عفو می کند!


دوستی "خاله خرسه" حماس

نتانیاهو برای نجات خود

به جنگ غزه نیاز داشت!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

گزارش خبری "حامیان رئیسی کیستند؟" در پیک نت روز گذشته با نزدیک به 6 هزار و پانصد خواننده روی تلگرام این روزنت بیشترین مخاطب را داشت و در فیسبوک پیک نت نیز پر خواننده ترین بود و روی 8 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.

آدرس فیسبوک پیک نت اینجا


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران