پس از چند روز

خبر قطع انگشت های

چند مجرم درایران تکذیب شد

 

روزنامه "دی ولت" آلمان:

جبهه حمایت از روسیه

قوی تر از جبهه ناتوست!

(پیک هفته ۱۰۹)  ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ - ۲۰ ژوئن ۲۰۲۲

 pyknet100@gmail.com


۲۹ - ۳۰  خرداد

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۲۹ - ۳۰  خرداد

رویدادهای منطقه

 و جهان


۲۹ - ۳۰  خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


۲۹ - ۳۰  خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


۲۹ - ۳۰  خرداد

منتخب اخبار ورزشی


۲۹ - ۳۰  خرداد

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت ۳۰ خرداد

"اتاق‌بازرگانی"ستادرهبری

اقتصاد و سیاست در ایران

اتاق بازرگانی در جمهوری اسلامی، بزرگترین لانه زنبور اقتصاد تجاری در ایران است. حتی کارتل های بزرگی مانند آستانقدس و دو قرارگاه ستاد فرمان امام و خاتم الانبیاء سپاه و بنیاد مستضعفان با چند صد شرکت زیر مجموعه نیز به این لانه زنبور وصل اند و همه با هم و در کنار هم فاجعه باصطلاح خصوصی سازی که حاصل آن غارت کشور و مردم است را پیش برده و می برند و با سرانگشتی می توانند بازار ارز را بالا و پائین کنند. این لانه زنبور یک ملکه ندارد، بلکه چند ملکه دارد که سران مافیای تجاری در ایران هستند اما نام و مشخصات و موقعیتشان اعلام نمی شود. آنها دولت و مجلس و بیت رهبری و قوه قضائیه را سرانگشت خود می چرخانند. می گویند که سران این مافیاها هر چند وقت یکبار در جلسه ای به ظاهر مشورتی که در بیت رهبری و بدعوت مجتبی خامنه ای تشکیل می شود شرکت می کنند، اما چنان با قدرت که بیت رهبری هم از دست زدن به ترکیب آنها وحشت دارد، چرا که در بیت هم میدانند که آنها می توانند آجر سیاسی را از زیر پای رهبر هم بکشند، چه رسد به مجتبی که میداند بدون حمایت آنها نخواهد توانست جانشین پدر شود. با این حساب، تکلیف رئیسی هم روشن است و اتفاقا تمام فاصله ای که سعی می کند از امور اجرائی بگیرد و "مخبر" معاون اول خود را جلو انداخته و خود گهگاه سخنانی رهبرگونه می گوید، برای ملاحظه همین سران مافیاست و قدرتی که آنها برای تعیین جانشین رهبری دارند. روحانی در آغاز دور دوم ریاست جمهوری اش با حضور در مجلس و با نقل نظر مثبت رهبر جمهوری اسلامی گفت که قصد مقابله با این مافیا که حداقل 25 در صد کل ثروت مملکت دراختیارش است را دارد. خواست بانکها، از جمله بانکهای وابسته به سپاه را جمع کند اما آنها توانستند خود روحانی را جمع کنند. همین مافیا تظاهرات 96 علیه روحانی را در مشهد سازمان داد که ناگهان تبدیل شد به تظاهرات علیه کل نظام در 120 شهر کشور و ناچار شدند عقب نشینی کنند و سرنگونی روحانی را با فلج کردن روحانی دنبال کردند. شورش 98 علیه گرانی بنزین که بدستور مستقیم رهبر این گرانی صورت گرفته بود نیز فرصتی شد برای آنها تا دولت روحانی را به زمین بزنند، اما فاجعه سرکوب آنقدر خونین و گسترده بود که صلاح دیدند آش را بیش از این شور نکنند. روحانی چند بار لایحه تشکیل اتاق بازرگانی و نظارت بر اتاق بازرگانی را به مجلس برد که مجلس اجازه نداد و حتی یکبار که مجلس آن را به شورای نگهبان فرستاد، این شورا با آن مخالفت کرد. رئیسی هم در آغاز دولتش زمزمه ای درباره تشکیل وزارت بازرگانی کرد اما خیلی زود فهمید که تا کله پایش نکرده اند باید جا بزند و زد! آنها اهل گردش به شرق نیستند و تسلطی که بر رسانه های داخل کشور دارند، بی وقفه روسیه هراسی و چین ستیزی را به این رسانه ها تزریق می کنند و به همین دلیل اگر مناسباتی هم با شرق، در دوران اخیر  برقرار شده با چراغ خاموش انجام شده تا آنها را وحشت زده و ناچار به عکس العمل نکند.

فیلمی که می بینید، تنها گوشه کوچکی از ستاد امپراطوری مافیاهای تجاری درجمهوری اسلامی است.


تشدید تقابل

اسرائیل و ایران در منطقه

موسسه روسترات . ترجمه- کیوان خسروی


بازرس حقوق بشر اوکراین

به‌دروغگوهائی‌های‌خود اعتراف‌کرد!

نویسنده :   Jens Berger

ترجمه "م. نوری"

برگرفته از وبسایت NachDenkSeiten


زلنسکی، جانسون را

در سفر به کیف "سر کار" گذاشت!


روزنامه نگار آلمانی:

روسیه جنگ اوکراین را برده

زودتر باید وارد مذاکره شویم!


در یک حمله موشکی از طرف ارتش روسیه

۵۰ ژنرال و افسرارتش

اوکراین در حمله موشکی کشته شدند


مصاحبه بی بی سی جهانی با لاوروف

دادگاه انگلیس عادلانه است

یا دادگاه جمهوری دونتسک؟


"مرکل" صدر اعظم سابق آلمان

پوتین حاضر نشد من را ببیند

اما او را "باید جدی گرفت"


عنوان اول پیک نت ۲۹ خرداد

به امریکا نباید امید بست
باسیاست‌های ‌داخلی‌ باید مقابله کرد


قراردادهای اقتصادی و جدید ایران

گردش به شرق با چراغ خاموش

و عقب تر از عراق و پاکستان!


مسیر شمال به جنوب

از طریق ایران راه اندازی شد!

 

بندر "سالیانکا" در آستاراخان، یکی از بنادر مهم تجاری روسیه است. ایران ۵۴ در صد این بندر را خریده و از چند روز پیش کوریدور شمال به جنوب را فعال کرده است. محموله ها از سن پترزبورک بار گیری شده و از مسیر آذربایجان- انزلی- بندر عباس- هند  طی ۲۵ روز تا رسیدن به مقصد عبور می کند. خط قرمز کوریدور ترانزیتی شمال- جنوب است و خط آبی رنگ مسیری که قبلا کشتی ها باید آن را طی می کردند.


این دوامریکائی‌دراوکراین چه‌می‌کرده‌اند؟

در یک شهر بندری، دو نظامی امریکائی که در کنار نظامی های ارتش اوکراین می جنگیدند دستگیر شده اند. دولت امریکا برای انکار نقش مستقیم افسران ناتو در جنگ اوکراین اعلام کرد که این دو قبلا نظامی بوده اند و زمانی که به اوکراین رفته اند در ارتش امریکا نبوده اند و ضمنا در اوکراین ازدواج کرده بودند در این کشور زندگی می کرده اند! ارتش روسیه اعلام کرده که آنها بزودی محاکمه خواهند و حقیقت آشکار خواهد شد که با کدام ماموریت در اوکراین بوده اند و تاکنون چه کسانی را کشته اند!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته بالای ۵ هزار و ۵۰۰ خواننده تنها روی تلگرام این روزنت داشت و پر مخاطب ترین مطلب در جمع مطالب این شماره بود. روی فیسبوک پیک نت بیشترین خواننده را خبر دستگیری دو امریکائی در خارکف اوکراین توسط ارتش روسیه داشت و همین مطلب روی ۱۱ فیسبوک خوانندگان آن به اشتراک گذاشته شد.
. https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران