مذاکره‌کنندگان برای‌مشورت راهی‌کشورهایشان شدند

بانگ آغاز "لغو تحریم ها"

از همه سو برخاسته است!

 

روحانی و مذاکرات وین:

اگرامریکا صداقت داشتهباشد

بزودی برجام احیاء می شود!

(پیک هفته ۱۰۹) 1 اردیبهشت ماه 1400 - 21 آوریل 2021

 pyknet100@gmail.com


اول اردیبهشت

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


اول اردیبهشت

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


اول اردیبهشت

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


اول اردیبهشت

منتخب اخبار
شهرستان ها


اول اردیبهشت

منتخب اخبار ورزشی


اول اردیبهشت

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت اول اردیبهشت

سردار حجازی دفن شد

اما شایعات مرگ او زنده است

شواهد نشان میدهد که ماجرای مرگ ناگهانی سردار حجازی، جانشین فرمانده سپاه قدس نیز مانند بسیاری از اخبار دیگری که حکومت سعی در پنهان کردن واقعیات آن دارد، بزودی آشکار خواهد شد. فعلا تناقض گوئی های فرماندهان سپاه در این باره موجب انواع شایعات شده است.

ابتدا و با عجله، بی آن که بگویند در کجا و چه وقت؟ گفتند سردار حجازی بر اثر عارضه قلبی درگذشت. هنوز مرکب این خبر در روزنامه ها خشک نشده بود که سپاه او را شهید اعلام کرد. سکته و شهادت؟

24 ساعت پس از اعلام این شهادت، دُم خروس از جیب حسین سلامی فرمانده سپاه بیرون آمد. او ناگهان پای اسرائیل را به میان کشید و در توییت هایی اعلام کرد "به صهیونیست‌ها می‌گوییم این شادی شما زودگذر است و شما ناپدید خواهید شد. با شهادت سرداران انقلاب (سردار سلیمانی، سردار حجازی و...)، پرچم مقاومت بر زمین نمی‌افتد." این که سکته چه ارتباطی به شهادت و انتقام از اسرائیل دارد؟ خود گویای کاسه ای زیر نیمکاسه بود و هست.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه خواست این ضد و نقیض گوئی ها را ماله کشی کند و علت مرگ سردار حجازی را عوارض شیمیایی زمان جنگ اعلام کرد. سپس اعلام شد سردار حجازی کرونا گرفته، ولی بهبود یافته بود، اما صهیونیست ها بدنبال ترور او بودند. بالاخره حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد کارشناس مذهبی صدا و سیما وارد میدان شد و گفت "مرگ حجازی بر‌ اثر یک ویروس بوده، ولی این ویروس، ویروس کرونا نبوده است." متعاقب آن، سردار کوثری که بدون لباس نظامی نماینده مجلس هشتم و نهم شده بود و حالا با لباس نظامی مشاور عالی فرمانده کل سپاه و عضو رهبری جبهه پایداری است از دیگران عقب نیفتاد و گفت: "انتشار شایعات درباره ترور بیولوژیک سردار حجازی اقدام شیطانی دشمنان است. ‌آنها می‌خواهند چنین وانمود کنند که در همه جا نفوذ دارند." کوثری مسئله ترور حجازی را بدین ترتیب مطرح کرد، گرچه بصورت تکذیب یک شایعه! حتی اگر این ترور شایعه نیز باشد، توده مردم چنین شایعه ای را نساخته و بعید است از امکان ترور بیولوژیک خبر داشته باشند، بنابراین خبر یا شایعه از درون خود سپاه بیرون آمده است.

در مراسم تشییع جنازه سردار حجازی نیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس که جانشین سردار سلیمانی خطاب به امریکا و اسرائیل گفت: "در جبهه‌های مقاومت از ایران‌، لبنان‌، سوریه‌، عراق و یمن و فرزندان مقاومت هر روز یک اقدام اساسی مقابل دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند...."


سرمقاله راه توده 783

مافیای غارت و نفوذ و سرکوب

در نقش اپوزیسیون ظاهر می شود!


کشور چند داروغه

چه تعداد از این جمعیت

مبتلا به کرونا خواهند شد؟


راه توده 783 منتشر شد!

 

هفته نامه راه توده - شماره 783 (چهارشنبه اول اردیبهشت 1400)- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی کانال تلگرام و فیسبوک راه توده نیز قرارگرفت. سرمقاله این شماره درباره نمایش مبارزه با فساد و اختلاس و غارت است که در تمام سطوح حکومتی بصورت انواع مافیاها رسوخ کرده است. بخش دیگری از خاطرات زندان محمد علی عموئی تحت عنوان "صبر تلخ" در این شماره نیز منتشر شده است. همچنین در شماره مطالبی می خوانید با  عناوین زیر:

مرگ ناگهانی و پر ابهام و سئوال سردار حجازی قائم مقام فرمانده سپاه قدس، دوران صادق هدایت گمان نمی رود تکرار شود، تاریخ احزاب سیاسی ایران از انقلاب مشروطه آغاز شد، برای آنها که از اسناد حزب توده ایران در سالهای اول جمهوری اسلامی را فراموش کرده اند و یا از آن اطلاع ندارند، امریکا به سمت تک حزبی می رود، امریکا و روسیه در اوکرائین با هم روبرو می شوند؟ امریکا افغانستان را ترک می کند تا برای چین و روسیه دندان تیز کند، حسینعلی شهریاری در شیراز بدرود حیات گفت، با ارتش نوین روسیه آشنا شویم، بخش سوم و پایانی خاطرات تلگرافچی رضاشاه و بالاخره گزارشی خبری از خاکسپاری علی خاوری.


بخش هائی از مصاحبه تاج زاده

اگر اصلاحات ساختاری نشود

رهبربعدی درمرداب مشکلات می‌افتد


ترکیه، آذربایجان و اکرائین غافلگیر شدند

اعلام خبر دستیابی روسیه

به سیستم‌سرنگونی‌پهپادهای‌مهاجم!


عنوان اول پیک نت 31 فروردین

سالهای کمر شکن را

روحانی با خونسردی تاب آورد


هنوز اعلام نشده که وی کجا و چه وقت فوت کرده

ادامه ضد و نقیض گوئی

درباره مرگ ناگهانی سردار حجازی


مصاحبه عضو رهبری حزب اعتماد ملی

حسن خمینی می تواند در نقش

یک سیاستمدار حرفه ای عمل کند


گوش های خبرنگاران تیز شده
استقرار علی لاریجانی
در اتاق ویژه کاخ ریاست جمهوری


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته (سه شنبه) در باره سالهای کمرشکن ریاست جمهوری روحانی که او با خونسردی توانست آن را پشت سر بگذارد، روی تلگرام پیک نت با بیش از 6 هزار خواننده بیشترین مخاطب را داشت. در فیسبوک پیک نت نیز همین عنوان اول بیشترین خواننده را داشت و روی 9 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.

آدرس فیسبوک پیک نت اینجا


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران