علیرغم تهدیدهای بیت رهبری و احمدی نژاد
از 136 تا 21 نماینده مجلس
به کابینه کودتا رای ندادند


 


بازداشت هاشمی رفسنجانی
عنوان یک روزنامه تقلبی
که به زندانیان نشان داده اند

       پیک هفته 107  --------  17 شهریور 1388  برابر 8 سپتامبر 2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 


وحشت از مردم
بزرگترین دلیل شکست کودتاست!

وحشت از مردم، بزرگترین نشانه زمین گیر شدن و پا در گل ماندن دولت کودتا و فرماندهان کودتاچی است. این همه وحشت از مردم که در طول 30 سال گذشته، در جمهوری اسلامی سابقه نداشته، تعریف دیگری جز این دارد؟
درچنین شرایطی، حیرت آور و مضحک است وقتی علی خامنه ای در دیدار با کابینه کودتا (روز گذشته) می گوید: «اگر مسئولان کشور پیام‌های دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را درک کنند، بسیاری از گره‌ها و مشکلات حل می‌شود.»
مگر منظورش این باشد که پیام انتخابات اخیر سرکوب و به گلوله بستن معترضان است و بعد از مردم نوبت به مسئولانی که این پیام را نگرفته باشند نیز خواهد رسید!


بیانیه سازمان مجاهدین انقلاب
دو اشتباه محاسبه 
کودتا و ضدکودتا راسینه به سینه کرد
اگر اصلاح طلبان در ارزیابی قدرت و دامنه آزادی عمل اقتدارگرایان حاکم برای تقلب، خطا کردند، اقتدارگرایان حاکم نیز در ارزیابی دامنه و حجم واکنش ها و اعتراضات در سطح  جامعه دچار خطا شدند.

گزارش دریافتی
بازتاب روزهای خونین
سرکوب مردم، در جلسات دولت

محمد رضا شجریان
می توانند جامعه را کنترل کنند
اما دیگر نمی تواند آن را اداره کنند

فیلم را ببینید!
آن که زیر فشار "لُو" میدهد، مقصر است؟

حدود 30 سال پیش، "کیارستمی" فیلم کوتاهی ساخت با نام "شکل اول- شکل دوم". در این فیلم با چهره هائی مصاحبه می شود که از جمع آنها انگشت شماری زنده اند. برخی ها اعدام شدند، برخی سالها زندانی و شماری معزول و خانه نشین، برخی ناچار به مهاجرت سیاسی شدند و برخی نیز به مرگ طبیعی از دنیا رفتند. یک سئوال، سوژه این فیلم است: "آیا کسی که زیر فشار کسی و یا موضوعی را لُو می دهد، مقصر است؟"

فیلم در نخستین سال بنای جمهوری اسلامی ساخته شده است و ما در آن با چهره جوان دکتر ابراهیم یزدی، دکتر عبدالگریم لاهیچی، صادق قطب زاده، نادر ابراهیمی و... در کنار آیت الله گلزاده غفوری که دو فرزندش به جرم مجاهد بودن اعدام شدند و خود از نمایندگی مجلس قهر کرد و رفت به کنج خانه و گفته می شود لباس روحانیت را هم در آورد، نورالدین کیانوری دبیراول وقت حزب توده ایران، آیت الله خلخالی و... روبرو می‌شویم که هرکدام به این سوال پاسخ هائی گاه بکلی متفاوت و گاه نزدیک به هم پاسخ می دهند. شاید پرت ترین پاسخ ها را نماینده کلیمیان ایران و صادق قطب زاده به سئوال داده باشند و دقیق ترین پاسخ را کیانوری و گلزاده غفوری. فیلمی است به غایت دیدنی و حتی تاریخی.


بیانیه جامعه روحانیت مبارز
مراجع از رهبری حمایت کنند!

این بیانیه، در کنار اظهارات روز گذشته علی خامنه ای در دیدار با کابینه کودتا که در آن گفت: "در آینده، علیه دولت و نظام جمهوری اسلامی، توطئه‌های فراوانی خواهند کرد"، معنای بیشتری پیدا می کند، چرا که تعبیر وی از نظام، ولایت فقیه و رهبری خودش می باشد.


بیانیه مجمع مدرسین و محققین قم
ج. اسلامی با لشکر کشی
و دندان نشان دادن به مردم حفظ نمی شود

بانک اطلاعات کودتا را به خارج کشور منتقل کنید
یورش به مرکز اسناد جنایات کودتا

توصیه آیتالله کنی، برای صلح با معاویه!

سریع ترین رسانه ملی

اسکناس هائی که در دست مردم میگردد، به کبوتران پیام آور و خبر رسان تبدیل شده اند. از اینترنت سریع تر و قابل دسترس تر و از صدا و سیما معتبر تر. در چنین جامعه ای سانسور گرهی از کار فروبسته کودتاچیان باز می کند؟


محمد خاتمی:
به همه دلسوزان نظام هشدار می دهم
فرصت های نظام
 بسرعت از دست می رود

انتخابات فرصتی فراهم آورده بود که جوانان و مردمی که از ضعف عملکردها ناراضی شده بودند به صحنه بیایند و با امید به نظام و آینده، انتخاب مناسب را انجام دهند. این امر می‌توانست بهترین فرصت‌ها را برای بازسازی اعتماد و اتحاد جامعه حول محورهای اساسی انقلاب بوجود آورد. به همه دلسوزان هشدار می‌دهیم، بیایند تا فرصت‌ها کاملاً از دست نرفته به بازسازی اعتماد عمومی بیاندیشیم.

ما نگران این هستیم که اگر برای جبران این ضایعات، فکری اساسی نشود و نارضایتی‌های موجود با تداوم روش‌های سرکوب‌گرانه ادامه یابد، طی ماه‌های آینده مشکلات و پیامدهای ناکارآمدی‌ها و ضعف عملکردها هم که چشم‌انداز آن به وضوح قابل رؤیت است به شرایط موجود اضافه خواهد شد، آنگاه زمان برای تجدید نظر و اصلاح امور دیر باشد.


سرمقاله راه توده
گذشته را مرور کنیم
امروز را ببینیم، آینده را حدس بزنیم


در گام اول، پسران کروبی و رفسنجانی
بازداشت فرزندان
برای تحمیل سکوت به پدران


درباره دادگاه کودتا و سرکوب مردم
پیام شفاهی آیت الله سیستانی
در اعتراض به وقایع ایران

شعار ضد اسرائیلی چاشنی کودتاست
و ارتباط اسرائیل باروت دولت کودتا

محمد مهدی زاهدی وزیر علوم احمدی نژاد در کابینه قبلی، برای تصدی چند سفارتخانه مهم منطقه در نظر گرفته شد. جای او را در وزارت علوم "کامران دانشجو" می گیرد که تحصیل کرده انگلستان است و باندازه خود احمدی نژاد دروغگو و پشت هم انداز. آخرین مصاحبه او در باره شمارش آرا، انتخاباتی در سیمای جمهوری اسلامی نمونه کامل این پشت هم اندازی و دروغگوئی است. او معاون سیاسی وزارت کشور (مقامی که تاج زاده در کابینه اول خاتمی داشت) و رئیس ستاد برگزاری انتخابات اخیر و از همراهان و همگامان ستاد کودتا علیه نتیجه واقعی این انتخابات بود. مهدی زاهدی قرار است برای ماموریت های بزرگتر از ایران خارج شده و در یکی از کشورهای منطقه بعنوان سفیر احمدی نژاد مستقر شود. آیا ماموریت جدید او مهم تر از قرار داشتن در راس وزارت علوم است؟

به این پرسش وقتی می توان پاسخ داد که ماموریت واقعی او را بتوان حدس زد.  او در سال 2008 در اجلاس "سزامی" در کشور اردن حضور یافت و در پشت درهای بسته با "راغب مجادله" وزیر آموزش اسرائیل دیدار و مذاکره ای خصوصی انجام داد که تاکنون نه تنها جزئیات این مذاکره، بلکه حتی خبر آن در رسانه های اسرائیلی و ایران منتشر نشده است. ماموریت زاهدی درخارج از ایران، ادامه همین تماس و مذاکره است. تماس و مذاکره ای که بی اعتناء به شعارهای ضد اسرائیلی احمدی نژاد که مصرف داخلی و منطقه ای دارد جریان دارد و آن کلامی که از دهان رحیم مشائی در باره دوستی دولت احمدی نژاد با مردم اسرائیل خارج شد نیز گوشه ای دیگر از همین سیاست است.


فرزند ربائی کودتائی

عاطفه امام، دختر 19 ساله جواد امام، از رهبران زندانی سازمان مجاهدین انقلاب بازداشت و به زندان منتقل شد. این بازداشت در خیابان طالقانی صورت گرفت و با آنکه نام زندان اعلام نشده، اما حدس زده می شود او را به زندان قصر فیروزه منتقل کرده باشند. یعنی زندان ویژه بخش امنیتی سپاه که اکنون رهبران سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت در آنجا زندانی و زیر فشار برای اعتراف گیری هستند. وی مدتی پس از بازداشت، در تماسی کوتاه به مادرش اطلاع داد که با چشم های بسته به زندانی منتقل شده که نمی داند کجاست.


پارلمان نیوز:
استعفای شماری از افراد سپاه
در اعتراض به حوادث اخیر

گزارش رضا نافعی از کنسرت شنبه شب در کلن
شجریان!
این سبز بی پائیز و بی پایان


اجلاس وزاری خارج اروپا
در حصار تومار سبز ضد کودتا

نظام شده "یک نفر"

مقابل این انحراف باید ایستاد

آقای خمینی گفت "ملاک رای ملت است"، اکنون  "ملاک رای یک نفراست."


موسوی: مردم می دانند چه می خواهند
آنها که تهدید می کنند
خودشان بیشتر می ترسند!

بیانیه شماره 11 میرحسین موسوی روز گذشته منتشر شد. این بیانیه را برای سرعت دست یابی به نکات محوری آن خلاصه کرده ایم که در صورت تمایل می توانید اصل آن را در سایت های کلمه و یا قلم بخوانید.

آنها که بیراهه رفتند، به آن چیزی که باید انتظارش را می‌کشیدند نرسیده‌اند؟ ملاحظه تقیه و تملق این و آن و شنیدن بوی حرص و بخل و آز از دهان تمجید گران، برخورداری از حمایت خطیبی که از منبر مقدس نمازجمعه به خشونت  تشویق و به اعتراف‌ گیری مباهات می‌کند؛ ترس، ترس از تنهایی، ترس از آینده،‌ ترس از عاقبت، ترسی که با ترساندن دیگران پنهانش می‌کنند.

علیرغم تمامی حوادث تاسف بار و مرارت‌ خیز این ایام، مردم ما اینک به نتایجی بسیار ارزشمندتر و ماندگارتر از انتخاب یک فرد دست یافته‌اند و این آن چیزی است که آنها را نسبت به اقدامشان برای شرکت در رویداد انتخابات و هزینه هایی که در قبل و بعد از آن متحمل شده اند دلگرم می کند. در ماه هایی که گذشت نیرویی عظیم از ملت ما آزاد شد، نیرویی که باید به کارآمدترین شیوه برای سعادت بلند مدت او به خدمت گرفته شود. مردم ما از آنچه می‌خواهند آگاهند. آنان تصویر شکوهمند اراده خود را در آیینه آنچه که سپری شد مشاهده کرده‌اند. جز ادامه راه سبزی که در این چند ماهه دنبال کرده‌اید پیشنهاد نمی‌کنم.

حفظ تمامیت ارضی و استقلال ملی و صیانت از کیان کشور در مقابل مطامع بیگانگان و دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی در روند شتاب‌ زده حوادثی که پی‌در پی رخ می‌دهند چاره ‌چویی برای خروج از شرایط موجود را بیش از پیش ضروری ساخته است، هرچند همه به خوبی آگاهیم که در درون دستگاه‌های حکومتی و شبه‌حکومتی افرادی وجود دارند که تنها راه ادامه حضور خود در قدرت را التهاب‌آفرینی و بحران‌زایی‌های پیاپی و طفره رفتن از حل مشکلات و نابسامانی‌هایی می‌دانند که خود مسبب آنها بوده‌اند.


بر مبنای گزارش تلویزیون العربیه
تجار لبنانی وابسته به حزب الله
ثروت یک شبه را ازکجا آورده
اند؟


سپاه پاسداران متهم به ارتباط با این کودتا شده
کشف و سرکوب
کودتای نظامیان در کشور قطر


این انفجار در بغداد روی داد
ادعای دست داشتن ج. اسلامی
در انفجاری که 95 قربانی گرفت

جمهوری چک ابزار شکنجه به ایران نمی فروشد

گفتگوی فائزه هاشمی  با نشریه جوان فردا
خشم و نفرت مردم
آتش نهفته در زیر خاکستر است

فجایع فقط به کهریزک و کوی دانشگاه ختم نمی شود. بررسی و پاسخگویی به آنچه که در خیابانها و در زندانها و اماکن دیگر برمردم رفته است همگی بایستی در دستور کار باشد. وقتی اراده ای برای رفع این همه ابهام و رسیدگی بی طرفانه به شکایات و گزارشات وجود ندارد، این ابهام ایجاد می شود که پس حتماً ریگی به کفش دارند که حاضر نمی شوند به اعتراضات به شکل منطقی پاسخ بدهند. شرایط بنحوی شده است که برای اثبات حقانیت خودشان، برای افراد بی گناه پرونده سازی می کنند و برعکس پرونده دارها را به مقام و پست می رسانند. متأسفانه اعترافات بیشتر بصورت یک شوی تلویزیونی مضحک و از طرفی تأسف بار درآمد که البته قابل استفاده جهت برگزار کنندگان آن برای متهم کردن این حرکت عظیم، برای ایجاد رعب و وحشت، برای دستگیری های بیشتر، و برای توجیه اعمال اشتباه و خلاف قانون آنها بود. درست نیست که بگوییم هر چه تا بـه حـال اتـفاق افـتاده را کنار بگذاریم و از حالا به قانون عمل کنیم. خوب پس تکلیف متخلفان چه می شود؟ تکلیف رأی مردم چه می شود؟ تکلیف خونهای ریخته شده چه می شود؟

بهتر است که این طور فکر نشود که اگر اعتراضات کم رنگ تر شده است، اصل آن از بین رفته است. اصل اعتراض را باید درست پاسخ داد و گرنه چون آتش زیر خاکستر خواهد شد. خشم و نفرت از دل مردم با این حرکات زدوده نمی شود. بهتر است از تاریخ درس بگیریم که هر نظامی که مقابل مردم خود ایستاد چه سرنوشتی پیدا کرد.


لغو شب های قدر در آرامگاه آیت الله خمینی
اگر کودتا تثبیت شده بود
نیازی به لغو این مراسم نبود

نزدیک به دو ماه و نیم از کودتا می گذرد، با همه دروغ و ریائی که در صدا و سیما گفته شده، ادعاهای دروغی که در نماز جمعه ها کرده اند، مژده ای که فرمانده کل سپاه بعنوان عبور از بحران و از سر گذشتن خطر بزرگ داده، سخنان پیروزمندانه آدم کش هائی که نماینده مجلس اند، دلخوشی رهبر نسبت به عبور "کشتی استوار نظام" از بحران، امیدی که به نتیجه دادگاه و پخش اعترافات داشتند و  خلاصه، همه آنچه که دراین مدت گفته و کرده اند، با لغو مراسم شب های قدر در آرامگاه آیت الله خمینی عملا اعتراف کردند که وحشت از حضور دوباره و میلیونی مردم در خیابان ها همچنان باقی است. بویژه که با افشاگری های هفته های اخیر و رسوائی جهان گیر شده کودتا و جنایات پس از آن، دیگر نمی توانند مانند گذشته فجایع کهریزک و سرکوب مغول وار مردم را در خیابان ها تکرار کنند و کار کنترل دشوارتر از گذشته شده است... ادامه


اقوام می خورند و سهم امامش را به رهبر میدهند
پشت ساده زیستی رهبر
چه مناسبات اقتصادی خوابیده؟


دیدار و مذاکره در قم

براساس یک گزارش منتشر شده، آیت الله العظمى صانعى و آیت الله العظمى منتظرى در محل اقامت آیت الله منتظری در شهر قم با یکدیگر دیدار و مذاکره کردند.

محور این مذاکرات انتخابات اخیر ریاست جمهوری، کودتا علیه نتیجه واقعی آن و همچنین فجایعی است که درجریان مقابله با اعتراضات مردم صورت گرفت.

بررسی دوران رهبری آیت الله خمینی و مقایسه آن با سالهای پس از درگذشت وی و بویژه چند سال اخیر نیز از جمله موارد مورد مذاکره و تبادل نظر گزارش شده است.

هر دو مرجع تقلید نسبت به آینده کشور و نظام ابراز نگرانی کردند و ادامه بازداشت مسئولین رده بالای نظام در سالهای اخیر و بویژه در سالهای رهبری آیت الله خمینی را نگران کننده توصیف کردند.

در ماه های اخیر، در محل تابستانی آیت الله منتظری روحانیون بلندپایه حوزه علمیه قم و اصفهان و زنجان با وی دیدار و پیرامون شرایط حاکم بر کشور مذاکره کرده بودند.


گفتگو با خاکریز بهشت زهرا
16 جسد یخ زده را
نیمه شب برای خاکسپاری آوردند

نماینده های بی غیرت مجلس
میدانند در کهریزک چه گذشت

گزارشی از مقدمات کودتا در روزهای پیش و پس از انتخابات

قرارگاه ثارالله

مجری کودتا و مامور سرکوب  معترضان به کودتا


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


دوران های سیاه
ملت ایران


اطلاعاتی درباره
دشت مرغاب

درود بر شما-  هم میهنمی در پاسخ نامه بنده پیرامون کارخانه شاداب نامه ای داده بود که بخشی از نوشته اش درست می باشد .یعنی شرکت شاداب و تمامی متعلقاتش از جمله باغ چند هکتاری اش که مقابل کارخانه قرار دارد، در زمستان سال 86 به شرکت دشت مرغاب شیراز به مبلغی حدود 12 میلیارد تومان واگذار گردید. این در حالیست که ارزش واقعی شرکت شاداب و متعلقاتش؛ باغها و زمین ها و انبار و محل کارخانه و ماشین آلات و موجودی انبار و مطالبات و نام تجاری اش بیش از 20 میلیارد تومان در همان زمان برآورد شده بود، که همین صاحب خدا جوی دشت مرغاب با رابطه هایی که با سپاه داشت، آنها را  به مبلغی که نوشتم خرید .
البته بعد ها بر سر این رقم و نحوه معامله اختلافاتی پیش آمد و بنا بر شنیده هایی به سازمان بازرسی نیز کشیده شد که در نهایت در پشت پرده توافقات تازه ای حاصل گردید.


مومن

و خدا جوی

با سلام- بنده يكي از كارمندان شركت يك و يك و از خوانندگان سايت شما هستم. در رابطه با مطلبی که از قول یکی از خوانندگان پیک نت با عنوان "اقوام می خورند و سهم امامش را به رهبر میدهند" منتشر کرده بودید خواستم اطلاع بدهم که كارخانه كمپوت و رب شاداب اكنون يكي از شعبات شركت يك و يك و متعلق به شخصی مومن و خداجوی می باشد که درعین حال صاحب چند شركت ديگر، از جمله دشت مرغاب نیز هست.

(تا آنجا ما به خاطر داریم، ارسال کننده خبری که ایشان توضیح بالا را به آن افزوده، بحثی درباره مومنی و خداجوئی صاحب این واحدها نکرده بود. بحث بر سر سهم امامی بود که به بیت رهبری داده می شود و همچنین ارتباطی که صاحب این واحدها با این بیت دارد. بهرحال توضیح ایشان را هم منتشر کردیم. ضمنا، همزمان با این توضیح، خواننده دیگری برای ما نوشته است که شرکت دشت مرغاب نیز در اختیار سپاه است و حالا که دولت و سپاه و دیگر وزارتخانه ها به مردم نمی گویند سپاه صاحب کدام کارخانه ها و شرکت های تجاری است، مردم خود همت کنند و هر کس دراین باره اطلاعی دارد اعلام کند.)


همه

جاسوسیم!


شرکت های سپاه

با سلام و احترام- شرکت دشت مرغاب ( یک و یک) به مدیریت سردار سپاه "فحاندج" یکی دیگر از شرکت هائی است که سپاه روی آن دست گذاشته است. از مردم بخواهید شرکت های مشابه را شنائی و معرفی کنند.


صادق باکفر

سرکوبگران را بشناسیم

من از ایران تماس می گیرم. خواستم شخصی بنام "صادق باکفر" را به شما معرفی کنم که در دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه امیر کبیر بوده است. او از نزدیکان "حاج داوود" برادر احمدی نژاد است. صادق باکفر از سران اصلی چماقداران است. ایشان در تهران سر ساکن است .


بازی سپاه
با برگ کودتا


جای خالی عکس
کهریزک در کیهان

سلام - این زندان کهریزک که بدستور رهبر تعطیل کردند، کجاست؟ چه شکلی دارد؟ عکس و فیلمش را چرا نشان نمی دهند؟
روزنامه کیهان که چپ و راست عکس زندان ابوغریب را منتشر می کرد و در باب گوانتانامو سر "مقاله" می نوشت، چرا عکس کهریزک را منتشر نمی کند؟ کهریزک که در آلاسکا نیست، همین بغل دست حسین شریعتمداری و فرمانده صدا و سیما "ضرغامی" در تهران است. عکاس و فیلمبردار ندارند، از سردار "رادان" و سردار "احمدی مقدم" خواهش کنند چند قطعه از آن عکس های ناب و تاریخی را که از کهریزک دراختیار دارند برایشان بفرستند و اگر رحمتی نیست فیلمی هم بفرستند تا در نوبت نمایش قرار بگیرد!
ملیجک ناصرالدین شاه و دلقک دربار او "کریم شیره ای" کم رو تر از آقایان نامبرده بودند.


فارسی شکسته
کمر ما را می شکند!


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)