وزیر ارتباطات

IP حریم خصوصی است

و کسی حق ورود به آن ندارد

 

نظر وزیر کشور و سخنگوی مجلس

سرنخ حادثه پاسداران هم

به خارج از کشور وصل شد!

(پیک هفته ۱۰۹) 6 اسفند  1396 برابر با 25  فوریه 2018 

 pyknet100@gmail.com


پر مخاطب ترین مطلب پیک نت روز گذشته، جشنواره شهر رشت و رقص شاطری در این جشنواره بود که جمعا روی فیسبوک و تلگرام پیک نت 22 هزار و 100 خواننده و بیننده داشت


 4-5  اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


 4-5  اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


 4-5  اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


 4-5  اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


 4-5  اسفند

منتخب اخبار ورزشی


 4-5  اسفند

منتخب اخبار اقتصادی


عنوان اول پیک نت 6 اسفند

دیوار بلند بی اعتمادی

میان حکومت و مردم

آیا پس از این همه خبر ضد و نقیضی که درباره سقوط هواپیمای آسمان پخش شد، سرانجام یک گزارش واقعی توسط مسئول ترین ارگان حکومتی بعنوان اطلاع رسانی به مردم منتشر خواهد شد؟ بعید به نظر می رسد. حتی اگر چنین گزارشی هم منتشر شود نه مردم قبول می کنند و نه جناح بندی ها و رقابت های سیاسی در حکومت آن را تائید می کند. اینگونه است که بازار حدس و گمان در باره هر حادثه ای در جمهوری اسلامی همیشه گرم است. از روز گذشته اخبار پراکنده ای در باره انتقاد اجساد قربانیان این حادثه به تهران منتشر شده است. البته در کوله پشتی کوهنوردان. گفته شده که تقریبا تمام اجسادی که تاکنون پیدا شده و منتقل شده قطعه قطعه اند. چرا قطعه قطعه؟ آیا در هر سقوط هواپیمائی همه سرنشینان کشته شدن قطعه قطعه بوده اند؟ دلیل این قطعه قطعه بودن چیست؟ اگر دلیل را نگویند، یکبار دیگر این شایعه که هواپیما در آسمان منفجر شده رواج پیدا خواهد کرد. شایعه ای که چند روز پیش مقامات حکومتی آن را تائید نکردند. اگر نفراتی از سرنشینان هواپیما زنده بوده اند و در برف و سرما یخ زده اند، پس پیکر یخ زده آنها کجاست؟ ماجرای کپسول مصرف شده گاز، پس از سقوط هواپیما چیست؟ جعبه سیاه هواپیما کجاست؟ یافت شده؟ اگر شده گزارش آن کو؟

درهر کشوری هواپیما سقوط می کند، زلزله می آید، سیل می آید، ترور اتفاق می افتد، برکنار می شوند، منصوب و یا انتخاب می شوند، تهدید خارجی می شوند، شورش داخلی می شود، اعتصاب می شود، تظاهرات خیابانی می شود و .... چرا هر کدام از این حوادث در ایران دهها حاشیه و سئوال پیدا می کند؟ دلیل آن جز اینست که 40 سال دروغ گفتن به مردم و ادامه آن، هر نوع اعتمادی به حکومت را بر باد داده است. همین نامه اخیر احمدی نژاد به رهبر و پاسخ کدخدائی به آن اشاره به چه تعداد رویداد انتخابات 88 دارد که از مردم پنهان کرده بودند و درباره آن دروغ گفته بودند و هنوز هم ادامه میدهند؟ این فاجعه از همان آغاز جمهوری اسلامی آغاز شد. زمانی که مردم آیت الله طالقانی را تا بهشت زهرا بدرقه کردند و آن انفجار عظیم مردمی را آقای خمینی در تلویزیون دید گفت "مردم بیل و کلنگ را می بوسیدند و می گفتند از نایب پیغمبر ما جای تو خالی. مردم توی سر خودشان نمی زدند که آقای طالقانی ملی است، خیر." اصلا چنین شعاری را هیچکس نشنیده بود و اتفاقا منش ملی آقای طالقانی زمینه آن بدرقه ملی ایشان شد. شب همان روزی که آیت الله مطهری را ترور کردند هاشمی رفسنجانی خود را رساند قم و در کنار صندلی آقای خمینی ایستاد و خطاب به جمعیت عظیمی که جمع شده بودند و با اشاره دست به آقای خمینی که دستمالی سفید در دست داشت گفت "این فدائی ها، چرا با این ترور دل این پیرمرد را شکستید و اشک او را در آوردید؟" این درحالی بود که میدانست گروه مذهبی ساواکی "فرقان" ترور را انجام داده است. اینها را بعنوان نمونه های همان سالهای اول جمهوری اسلامی گفتیم که بعدها تبدیل شد به یک شیوه حکومتی و آقای خامنه ای در این زمینه سنگ تمام گذاشت. از جمله در انتخابات 88 که دروغ در حد یک کودتا از زبان ایشان گفته شد.


مرور مطبوعات 5 اسفند

صاحبان موسسات اعتباری

چرا پشت پرده حکومتی پنهان اند


واکنش علی مطهری

احمدی نژاد حکومت را

از افشای کدام اسناد می ترساند؟


از یک پیام دریافتی

هواپیمای شرکت آسمان

ساخت کدام کشورها بود؟


منتخب اخبار روزهای گذشته


پاسخ کدخدائی به احمدی نژاد

بند مهندسی (کودتائی)
انتخاباتی 88 به آب داده شد


عنوان اول پیک نت 5 اسفند

دروغ - رجز - تهدید
سه پایه عوامفریبی حکومتی


برای نجات روستاها

2500 زن دهیار

چادر همت به کمر بسته اند


قربانیان کارخانه های خصولتی

(سپاهی) شده در خیابان و نماز جمعه

روزنامه رسالت که نخستین روزنامه رسمی جناح راست جمهوری اسلامی است و یکبار نیز آیت الله خمینی گردانندگان آن و از جمله آیت الله آذری قمی صاحب امتیاز و مدیرمسئول وقت آن را تهدید کرده بود که دستور توقیف آن را خواهد داد، روزگذشته در مخالف با بحث بازدید از زندان و دیدار با بازداشتی های شورش اعتراضی دیماه نوشت "نگران بازداشتی ها نباشید، نگران حمله به دفاتر امام جمعه ها باشید " (خبر را در مرور مطبوعات شماره امروز پیک نت بخوانید). سید احمد خاتمی نیز در مراسم فاطمه زهرا گفت که دروغ است که مردم از روحانیت برگشته اند. حالا در نماز جمعه روز گذشته اهواز، صحنه دیگری به نمایش در آمد که بخشی از همان زمینه شورش مردم در دیماه بود. فیلم را ببینید: شعار کارگران فولاد اهواز علیه اختلاس و ستمگران.

همین شعار را کارگران اراک با حرکت در خیابانهای شهر در روز تعطیل بمناسبت در گذشت فاطمه زهرا تکرار کردند که فیلم آن را هم می بینید. اینها کارگران کارخانه هائی هستند که شرکت های وابسته به سپاه آنها را در طرح خصوصی سازی تصاحب کردند و به گفته روحانی "خصولتی" شدند!


رهبر گفته 5 در صد کم کنید

تریاک درایران صدر نشین

و حشیش رقیب آن است


سرمقاله راه توده 637

فرماندهان سپاه با کدام اهداف

می خواهند قدرت مطلقه شوند؟


سپاه به این آسانی میدان

اقتصاد را ترک نخواهد کرد

ولادیمیر ساژین- سایت اسپوتنیک


عنوان اول پیک نت 3 اسفند

دو اعتراف رهبر مقدمه تغییرات بزرگ است؟


نامه احمدی نژاد به رهبر

گام دوم کودتا علیه دولت

پس از شکست توطئه خراسان


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 15 هزار گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران