این خیانت فقط کار کیهان نیست

چه کسانی در ایران

آب به آسیاب "ترامپ" می ریزند؟

 

کنفرانس خبری 4 ساعته پوتین درمسکو

ترامپ وعده اصلاحات داد

اما به او اجازه عمل ندادند

(پیک هفته ۱۰۹) 26 آذرماه  1396 برابر با 17 دسامبر 2017 

 pyknet100@gmail.com


شرح عکس منتخب اخبار فرهنگی و هنری شماره دیروز پیک نت (شنبه) درباره مناسبات رهبر جمهوری اسلامی با سه چهره مذهبی سیاسی 4 دهه اخیر، یعنی ولایتی، میرسلیم و غرضی با 8 هزار و 200 خواننده، پر مخاطب ترین مطلب بود و 12 بار نیز در فیسبوک های خوانندگان پیک نت به اشتراک گذاشته شد.


24-25 آذر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


24-25 آذر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


24-25 آذر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


24-25 آذر

منتخب اخبار
شهرستان ها


24-25 آذر

منتخب اخبار ورزشی


24-25 آذر

منتخب اخبار اقتصادی


چرا 10 برابر حد مجاز

رادیو اکتیو در بدن هاشمی بود؟

یکسال از "استخر مرگ" شدن هاشمی رفسنجانی گذشت. مرگ ناگهانی هاشمی از جمله رویدادها درجمهوری اسلامی است که ممکن نیست جزئیات آن سرانجام فاش نشود. مثل بسیاری از رویدادهای دیگر، که حتی ممکن است علیرغم ادامه حیات جمهوری اسلامی فاش شود و کار به تاریخ نکشد. از همان روز اول که خبر آن منتشر شد مردم اطلاعات رسمی حکومت را باور نکردند و با توجه به سوابقی که طی 4 دهه گذشته دارند، مرگ او را هم قتل سیاسی ارزیابی کردند. از آن زمان تاکنون بارها اشاره ای به قتل او شده، حتی از سوی برخی اعضای خانواده وی که بسیار محتاط دهان می گشایند تا گربه شاخشان نزند. از جمله، محمد هاشمی در مصاحبه با روزنامه "شهروند" که دیروز (شنبه) منتشر شد گفت:

«علت مرگ را در بیمارستان ایست قلبی اعلام کردند، ولی علت ایست قلبی را کسی اعلام نکرد. هنوز هم کسی اعلام نکرده که علت ایست قلبی چه بوده است؟ روزهای نخست که ما و اعضای خانواده حالت عادی نداشتیم، یعنی من تعادلی نداشتم و حالت شوک بسیار بدی به من وارد شده بود و طبعا نمی‌توانستم خیلی در این نوع مسائل بررسی و تعقل کنم. وقتی پزشکان گفتند ایشان ایست قلبی داشتند، من هم که در بیمارستان بالای سر اخوی بودم اعلام کردم علت ایست قلبی بوده، اما علت ایست قلبی مشخص نشد که چه بوده و آن در تخصص من هم نیست که بتوانم بگویم.

فائزه هاشمی که جسارت بیشتری در حرف زدن دارد و ظاهرا به همین دلیل نیز ممنوع الخروج است

روز گذشته گفت: جلسه ای با حضور همه اعضای خانواده و برخی از اعضای شورای عالی امنیت برگزار شد که در این جلسه به ما اعلام کردند بررسی نشان می دهد که در بدن پدر 10 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است. هنوز هم پرونده فوت ایشان در شورای عالی امنیت ملی در حال بررسی است.»

پیش از فائزه، محسن هاشمی نیز دو ماه پس از مرگ ناگهانی هاشمی در استخر امنیتی کوشک گفت: بررسی پرونده فوت ایشان به علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و رضا سیف اللهی، معاون ایشان واگذار شده است جلسه ای با حضور همه اعضای خانواده و برخی اعضای شورای عالی امنیت برگزار شد. در این جلسه به ما اعلام کردند که بررسی نشان می دهد که در بدن ایشان 10 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است.  البته اعلام کردند که در بدن مادرم 3 برابر حد مجاز و در بدن خواهرم فاطمه نیز 1 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده و هست. آنها گفتند نمی دانند منشأ رادیواکتیو کجا بوده است.

در این باره که پرونده در شورای عالی امنیت ملی بسته شده یا خیر اطلاعی به ما ندادند اما از صحبت های اعضای شورای عالی امنیت ملی در آن جلسه اینطور بر می آمد که پرونده از نظر آنان مختومه شده است.»


مشت نمونه خروار!

نماز جمعه، مثلا نماز سیاسی است.  یعنی امام جمعه باید هم سر از سیاست داخلی و هم سیاست خارج در آورد، مسلط به هر دو سیاست و بویژه اوضاع داخل کشور و مردم باشد و حرفی بزند که این دو وزنه به پای آن بسته باشد. همه میدانند که این دو وزنه به پای حرف های آنها بسته نیست بلکه روی سر امام جمعه ها سقوط کرده است. نمونه اش همین سخنان دو امام جمعه چاپلوس و پرت و پلاگوی تهران و مشهد دراین هفته!


مرور مطبوعات 25 آذر

سرمقاله جمهوری اسلامی علیه

نهادهائی که بودجه فرهنگی میگیرند


دیدار زنان مجلس با آیت الله صانعی

نمایندگان زن مجلس، با شهامتی بیش از نمایندگان مرد این مجلس به قم رفتند و با آیت الله صانعی، از مراجع تقلید و از  روحانیون بلندپایه اصلاح طلب دیدار کردند. قطعا به دیدار دیگر مراجع مذهبی هم رفتند اما دیدار آنها با آیت الله صانعی شکستن سدی بود که از دوران حصر آیت الله منتظری و از انتخابات 88 تا کنون در این سطح نشکسته بود.


منتخب اخبار روزهای گذشته


نظر محمدخاتمی در باره تصمیم ترامپ

صاحبخانه را بیرون کرده

ودولت غاصب تشکیل داده اند


سخنرانی 8 ساعته

پاسخ های رئیس قوه قضائیه به احمدی نژاد!


سخنان دردسرآفرین، برخی
فرماندهان‌سپاه و امام‌جمعه‌ها


نامه اعتراضی 36 تشکل دانشجوئی به ولایتی

دانشگاه نمی تواند کارخانه
ساخت قوطی کنسرو باشد!


از کجا شروع کرد و به کجا رسیده

گفته های متفاوت ترامپ

پیش از انتخابات ریاست جمهوری


گفتگوی طولانی ترامپ و پوتین

برای حل بحران شبه جزیره کره

تلویزیون 24 ساعته روسیه- ترجمه نعمت بوستانی


سرمقاله راه توده 627

سپاه واقعیت را بگوید که چرا
می خواهد درخیابانها ظاهر شود؟


یادداشت میرسلیم درباره حقوق عمومی

تا دیر نشده فکری برای بحرانی 38 ساله باید کرد!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 14 هزار گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران