ادعای رئیس دفتر روحانی

بنگاه های سپاه در بورس

و بانکهای سپاه درحال ادغام

 

جدائی متحدان نظامی؟

با پیام توئیتری ترامپ

لیر ترکیه بیشتر سقوط کرد

(پیک هفته ۱۰۹) 20 مرداد  1397 برابر با 11 اگوست 2018 

 pyknet100@gmail.com


گفتگو با مجید انصاری که به طرح مسئله همه پرسی از سوی روحانی اشاره کرده بود بیشترین خواننده پیک نت روز پنجشنبه را به خود اختصاص داد. این مطلب جمعا روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت 12 هزار و 900 خواننده داشت و روی 6 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد


17 - 19 مرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


17 - 19 مرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


17 - 19 مرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


17 - 19 مرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


17 - 19 مرداد

منتخب اخبار ورزشی


17 - 19 مرداد

منتخب اخبار اقتصادی


عنوان اول پیک نت 20 مرداد

بیانیه مجاهدین انقلاب

پس از سالها سکوت تحمیلی

10 عضو رهبری سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بیانیه ای درباره بحران همه جانبه کنونی جامعه و حکومت و راهکاری برون رفت از آن منتشر کرده اند. ما تا آنجا که به کلیت این بیانه مشروح و مفصل لطمه ای وارد نشود آن را خلاصه کرده ایم تا خوانندگان کم حوصله بتوانند سریع تر آن را بخوانند. اشاره به کم حوصله بودن خوانندگان، در حقیقت اشاره به فضای عمومی و جهانی است که تحت تاثیر شبکه اینترنت و فضای مجازی بوجود آمده است و ما اعتقاد داریم اگر این فضا و حوصله مردم در نظر گرفته نشود، حتی اساسی ترین حرف ها و راه حل ها نیز آنگونه که انتظار می رود خوانده نمی شوند. بویژه از سوی ایرانی ها که 40 سال روضه و خطبه  خوانی روزنامه نگاری و رسانه صوتی و تصویری ایران را هم عمیقا تحت تاثیر خود قرار داده است. مردم از حرف خسته شده اند، چنان خسته که حرف حساب را هم حوصله نمی کنند بخوانند. بهر روی، نویسندگان و امضاءکنندگان این بیانیه که همگی عضو رهبری سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که تقریبا از بعد از در گذشت آیت الله خمینی محروم از فعالیت علنی شده اند و در جریان کودتای انتخاباتی 88 نیز بدلیل حضور در کابینه میرحسین موسوی و یا داشتن نظراتی متفاوت با نظر رهبر جمهوری اسلامی بازداشت و محاکمه و زندانی شدند، دارای سوابق دولتی، اطلاعاتی و حتی امنیتی هستند و از زیر و بم بسیاری از مسائل حکومتی اطلاع دارند. همین اطلاع و آگاهی موجب شد تا زندان کودتای 88 را به آرامی سپری کنند، زیرا میدانستند "در" به "این پاشنه" نخواهد چرخید. که البته نچرخید و طشت رسوانی 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد و حمایت تام و تمام رهبر و زیر مجموعه هایش از وی از بام ایران سقوط کرد. این بیانه خلاصه شده را در همین شماره پیک نت می خوانید.


خلاصه بیانیه سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی

"توبمیری" کنونی

از "تو بمیرهای" گذشته نیست


فوتبال یا صحنه نمایش

خشم و خشونت در جامعه

این آرایش انتظامی برای مسابقه فوتبال میان دو تیم تراکتور سازی و استقلال در استادیوم آزادی است. این که طرفداران دو تیم به چه بهانه ای با هم درگیر شدند و نقش نیروی انتظامی برای حصار بندی و جدا سازی طرفداران دو تیم چقدر بوده و یا نبوده مسئله اصلی نیست. در هر مسابقه فوتبالی از این حوادث روی میدهد حتی در کشورهای اروپائی. مهم اینست که چه ظرفیتی از خشونت در جامعه ایران شکل گرفته است. مهم اینست که حکومت هر گرهی را طی 40 سال با دندان ( اعدام و تهدید و زندان و قتل و ترور سیاسی و دروغگوئی، زور گوئی و فرافکنی) نشان دادن خواست حل کند و چنین ظرفیتی را در جامعه شکل بخشید که می بینید. وقتی احمد جنتی می گوید قاضی شجاع آن قاضی است که حکم اعدام صادر می کند و فلان امام جمعه فیلش یاد "خلخالی" کرده و .... حاصل همین است و فردا هولناک تر از امروز.


مرور مطبوعات 18 مرداد

رفراندوم کنید تا مردم

خودشان بگویند جاسوس کیست!


این پیام بازار ترکیه را ریخت به هم

ترامپ با این توئیت، شلیک به ترکیه را علنی کرد و بازار ترکیه را متشنج ساخت. این پیام را باید چگونه ارزیابی کرد: با دست پس زده تا با پا پیش بکشد؟ یعنی ترکیه را ترسانده و نیشگونی هم گرفته تا راهش را از مسیر شانگهای جدا کرد و در کنار امریکا تحریم ها علیه ایران را دنبال کند؟

دستور دو برابر کردن تعرفه واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه را صادر کردم. پول ملی ترکیه به سرعت دارد ارزشش را در برابر دلار بسیار قدرتمند ما از دست می‌دهد. تعرفه فولاد ۵۰ درصد و آلومینیوم ۲۰ درصد خواهد بود. روابط ما الان با ترکیه خوب نیست


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله راه توده 656

"تغییرکابینه" جنجالی حکومتی

که برای مردم بی اهمیت است!


گفتگو با مجید انصاری

آقای روحانی درگفتگوی اخیر

مسئله همه پرسی را مطرح کرد


عنوان اول پیک نت 18 مرداد

برای مذاکره با امریکا
کار به همه پرسی کشیده میشود؟


نماینده مجلس

وضع خوب نیست همه پرسی کنید!


گفتگوی تلویزیونی روحانی

برای مذاکرات بدون پیش شرط

ترامپ خنجر از پهلوی ما درآورد


نامه اقتصاددانها به روحانی

باید رفت بدنبال یک دگرگونی ساختاری!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

از 18 هزار و 500 گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران