مرور مطبوعات 19 اسفند

آنها که مردم را تشویق به رفتن

به حرم امام رضا می کنند کیستند؟

 

به ابتکار وزیر ارتباطات

تلویزیون اینترنتی

به داد مردم خانه نشین رسید!

(پیک هفته ۱۰۹)  20 اسفند ماه 1398 - 10 مارس 2020

 pyknet100@gmail.com


18-19 اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


18-19 اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


18-19 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


18-19 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


18-19 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


18-19 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 20 اسفند

از بیم عصیان عمومی

شرایط‌ فوق‌العاده اعلام‌میشود؟

ناکارآمدی نظام در کنترل شیوع کرونا در ایران باز می گردد به نداشتن آمادگی قبلی از یکسو و پنهان کردن اخبار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در فاصله سالگرد 22 بهمن و انتخابات دوم اسفند از سوی دیگر. این پنهانکاری به بهانه تشویش اذهان عمومی و در اصل از بیم آغاز یک عصیان همگانی ادامه دارد و علاوه بر قرنطینه اعلام نکردن شماری از شهرها، از ارائه آمار واقعی قربانیان و مبتلایان خود داری می کنند و دفن قربانیان در گورستانها با جواز مرگ غیر از مرگ ناشی از کرونا، به شیوع آن یاری می رسانند. از پیش از 22 بهمن خواص گزارش ابتلا به کرونا در شهر قم را دراختیار داشتند و در روزهای پیش از انتخابات دوم اسفند گزارش های بیشتر و دقیق تری دراختیار داشتند اما پنهانکاری با اهداف سیاسی مانع انتشار اخبار آن شد. در این زمینه مسئولیت مستقیم متوجه رهبر جمهوری اسلامی است که حتی تا چند روز پس از انتخابات هم نه خود حاضر شد واقعیت را بگوید و نه اجازه داد دولت اعلام کند. سخنان وی به تاریخ 4 اسفند، یعنی دو روز بعد از انتخابات مجلس یازدهم گواه و سند غیر قابل انکار این حقیقت است. او در درس خارج خود در تاریخ 4 اسفند، هنوز پیدا شدن ویروس کرونا در ایران را مسخره کرده و حتی آن را کار امریکا میدانست. و حالا علاوه بر آن که خود عقب نشینی کرده و در جمع حاضر نمی شود اخباری از پیدا شدن کرونا در بیت رهبری منتشر شده است. ایشان که معتقد بود با ویروس هراسی می خواستند جلوی انتخابات پر شکوه (تهران و اصفهان زیر 20 درصد واجدین حق رای) را بگیرند، حالا روز گذشته بنام دفتر وی اطلاعیه لغو سفر سنتی به مشهد در آغاز سال نو از بیم گرفتار "کرونا" شدن وی منتشر شده است.

زمزمه اعلام شرایط فوق العاده و متعاقب آن تغییراتی در مدیریت کشور به گوش می رسد که ظاهرا فرماندهان سپاه بر آن پافشاری و عجله دارند. هراس از عصیان عمومی، که خشم ناشی از احتکار و قاچاق و کمبود وسائل مقابله با کرونا و خاتمه ظرفیت بیمارستانها آن را تشدید کرده جدی است!

در اطلاعیه دفتر رهبر جمهوری اسلامی برای لغو سفر وی به مشهد آمده است:

«به علت شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات و خودداری از سفر و خارج شدن از شهرها سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام برگزار می‌شد، امسال برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نخواهند کرد.»

دفتر مقام معظم رهبری


همزمان با بحران رو به تشدید کرونا

حلقه محاصره ایران

از خارج تنگ تر می شود!


کرونا در این 3 مرکز کمین می کند!

وزیر ارتباطات هم در این روزهای بحرانی منتظر کرونا نمانده و دست به یک سنجش برای کشف مکان هائی که کرونا آنجاها بیشتر کمین کرده زده است. به موجب این سنجش 3 محل و مکان کمینگاه کروناست و مردم باید از آنها فاصله بگیرند و یا با تدابیر لازم به آنها نزدیک شوند. او در یک توئیت این سه مرکز را معرفی کرده که می بینید.


عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت:

حکومت با شرایطی که دارد

حریف "کرونا" نخواهد شد!


عبدالله شهبازی

سانسور خبرهای کرونا میتواند

به شورش تهیدستان بیانجامد!


منتخب اخبار روزهای گذشته


تحلیل آماری استاد دانشگاه امام صادق

درکل کشور سی و چند درصد

درانتخاباتمجلس شرکت‌کردند


حکومت حقیقت را نمی گوید

گیلان 200 قربانی کرونا

و 800 مبتلا به کرونا دارد


عنوان اول پیک نت 19 اسفند

سهم رهبر ج. اسلامی

در شیوع کرونا در ایران


جان بی ارزش و پول تمام ارزش

این فاجعه، نتایج سلطه

بخشی خصوصی بر حاکمیت است


مفسر سیاسی روس

مجلس آینده ایران

نماینده یک سوم مردم است


سرمقاله راه توده 730

پُتک "کرونا" خواهد توانست

نظام استبدادی حاکم را بیدار کند؟


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته (دوشنبه) عنوان اول آن « سهم رهبر جمهوری اسلامی در شیوع کرونا در ایران» بود که روی کانال تلگرام پیک نت 10 هزار و روی فیسبوک جدید و تازه فعال شده پیک نت 1800 خواننده داشت. فیسبوک در باره مسدود ساختن فیسبوک قبلی پیک نت هنوز به ما پاسخی نداده است. در گزارش اولیه لیستی از مطالبی که با تاکید بر"انتشار مطالبی خلاف سیاست های فیسبوک" برای ما ارسال کرده بودند شماری مطلب در انتقاد از سیاست های خاورمیانه ای امریکا و انتشار مطالبی در باره "ترور موشکی سردار قاسم سلیمانی" توسط امریکا در عراق را ردیف کرده بودند. بهر روی ما مجبور شدیم فیسبوک جدید پیک نت را راه اندازی کنیم که بتدریج جای خود را باز می کند، اما نگرانیم که بار دیگر این فیسبوک هم مسدود شود. زیرا ما سیاست خود را تغییر نخواهیم داد و به ساز فیسبوک نخواهیم رقصید.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران