نگاهی به مصاحبه وزیر اطلاعات

جاسوس های نفوذی

با شعارهای داغ درنهادها نفوذکردند

 

در دیدار وگفتگو مکرون و ترامپ

امریکا با محدود کردن

تحریم نفتی ایران موافقت کرده؟

(پیک هفته ۱۰۹) 4 شهریور ماه  1398 برابر 26 اگوست 2019 

 pyknet100@gmail.com


3-2 شهریور

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


3-2 شهریور

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


3-2 شهریور

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


3-2 شهریور

منتخب اخبار
شهرستان ها


3-2 شهریور

منتخب اخبار ورزشی


3-2 شهریور

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 4 شهریور

ابراهیم رئیسی و دو انتخاب

کارگزارمافیا شدن ویا حذف شدن

رهبر جمهوری اسلامی در القاب و صفاتی بی سابقه، ابراهیم رئیسی را بعنوان رئیس قوه قضائیه منصوب کرد. در حکم او برای ریاست قوه قضائیه علی خامنه‌‌ای رئیسی را اینگونه خطاب کرد:«جناب مستطاب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی دامت برکاته...»
در همین حکم اشاره به طرحی شده بود که گویا رئیسی برای دگرگونی در قوه قضائیه قبلا دراختیار رهبر قرار داده و او نیز آن را مطالعه و تائید کرده و برای اجرای آن رئیسی را به ریاست قوه قضائیه تعیین کرده است.
رئیسی که ظاهرا یکی از آن معدود نفراتی باید باشد که شورای تعیین رهبر در مجلس خبرگان او را در لیست خود به علی خامنه‌‌ای معرفی کرده، ابتدا بخت خود را با اشاره رهبر برای تبدیل شدن به چهره‌‌ای آشنا برای مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 آزمایش کرد. لیستی که از اعضای کابینه اش معرفی کرد و چهره‌هائی از دولت احمدی نژاد در آن بودند و دیدارتبلیغاتی اش با "تتلو" کمر او را در آن انتخابات شکست و صحنه را به روحانی باخت و واگذار کرد. پس از این شکست، شانس دوم را رهبر به او داد و شد رئیس قوه قضائیه. افتضاحی که آملی لاریجانی در قوه قضائیه بالا آورده بود و فسادی که تا بن دندان قوه قضائیه نفوذ کرده، زمینه ساز بازگشت رئیسی از مشهد و قرار گرفتن در راس قوه قضائیه، یعنی قوه‌‌ای که 10 سال معاون اول آن بود و با زیر و بم آن آشنائی داشت شد. شاید رهبر امید داشت رئیس بتواند با آشنائی که با این زیر و بم دارد آن طرح تحولی را که قبلا تهیه کرده و در اختیار رهبر قرار داده بود اجرا کند. به او فرصت دیگری برای جانشینی داده شد. بعنی تبدیل شدن به قهرمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در حکومت و بویژه قوه قضائیه! بخشی از انگیزه و دلیل از بام افکندن طشت رسوائی آملی لاریجانی در دو هفته اخیر نیز همین بود. این که مردم رئیسی را شکننده بت‌های غارت و اختلاس قبول کنند. شاید خود او نیز این عرصه را آسان گرفته بود و تصور می کرد مردم با چند مانور جلوگیری از بازگشت به زندان شمس الواعظین روزنامه نگار و یا برکناری تعداد قاضی فاسد و حتی رو به قبله کردن رئیس سابق خود در قوه قضائیه به کمک شیخ محمد یزدی او را بُت شکن تشخیص خواهند داد. این که برای مجتبی خامنه‌‌ای در کنار او چه نقشی را در نظر گرفته‌اند و فرماندهان سپاه نقش خود بعنوان واسطه را چگونه اجرا خواهند کرد، و یا رئیسی جلو‌انداخته شد تا با فساد زدائی جاده را طی چند سال برای مجتبی هموار خواهد کرد و... مربوط به رویدادها و تحولاتی است که پیش می آید و مانورهائی که انجام می شود. از جمله این که آیا رئیسی حاضر می شود بعد از رهبر شدن جا را به مجتبی داده و منزل عوض کند؟ مثل خود خامنه‌‌ای که برای یکسال انتخاب شد و آن یکسال به 30 سال تبدیل شد!
در تمام نظام‌های مافیائی و استبدادی باندهای قدرت و ثروت به این آسانی جا خالی نمی کنند و جاده را برای کسی که به میدان درآمده به این آسانی باز نمی کنند. بتدریج خود را بازیافته و حلقه محاصره تازه وارد را شروع می کنند با دو هدف: بر زمین گرم خوردن و یا تسلیم شدن و مجری آنها شدن.
بگیر و ببندها و احکام کم سابقه‌‌ای که برای فعالان صنفی و مدنی و روزنامه نگاری و .... در هفته‌های گذشته صادر شده و خارج شدن دو نماینده مجلس از میان اصولگرایان وابسته به سپاه از زندان نمونه‌هائی از چنگ و دندانی است که به رئیسی نشان داده شده تا یکی از دو سرنوشت را انتخاب کند: تسلیم و کارگزار آنها شدن و یا بر زمین گرم خوردن و امید رهبر شدن را به گور بردن!


دیدار مهم سال 92 با رهبر

دو ژنرال سپاه و بسیج

پشت پرده ماجرای "بابک زنجانی"اند!


مرور مطبوعات 3 شهریور

محمد قوچانی، روزنامه نگاری

که به نرخ روز، نظرش عوض می شود


در پناه 6 هزار خودرو، چند صد کیلو طلا و پوشک نوزادان

دو نماینده مجلس آزاد شدند

و بازگشتند به مجلس اسلامی!


منتخب اخبار روزهای گذشته


عضو مجلس خبرگان:

مدعیان مبارزه با فساد

با مفسد مبارزه‌ می‌کنند نه با فساد


درشمال شهرها 3 ازواج از 5 به طلاق می انجامد

نقش نارضائی‌جنسی دراتاق خوابها

در افزایش طلاق در شهرها ایران!


عنوان اول پیک نت  3 شهریور

اعتماد ملی به حکومت

مهم‌ترازموشک نقطه‌زن است!


مصاحبه با موسوی تبریزی

اعدام زندانیان در سال 67

از نامه ریشهری شروع شد!


مجتبی 17 ساله حالا 50 ساله شده

حادثه آفرین هائی که پشتشان

به مجتبی در بیت رهبری گرم است


فرشاد مومنی:
فساد از 5 ورودی
داخل نظام ج.اسلامی شده است!


سرمقاله 704

جنگ‌قدرت آیت‌الله‌های حکومتی

پس‌از رهبر،صدچندان می‌شود!


بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

گزارش مربوط به حلقه یاران مجتبی خامنه ای در بیت رهبری بیشترین مخاطب را در میان مطالب دیروز (شنبه) داشت. این مطلب روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت جمعا 12 هزار و 300 خواننده داشت و روی 15 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران