در جلسه برجام

یک گام عقب نشینی ایران

برای قبول گفتگو با امریکا

 

مذاکره کننده سابق اتمی ایران:

روابط ایران وامریکا

اگر تغییر نکند، جنگ میشود!

(پیک هفته ۱۰۹) 12 اسفند ماه 1399 - 2 مارس 2021

 pyknet100@gmail.com


12 - 11 اسفند

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


12 - 11 اسفند

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


12 - 11 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


12 - 11 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


12 - 11 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


12 - 11 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 12 اسفند

احمدی نژاد چاقوی تیزی

که میخواهد دسته اش را ببرد!

روز گذشته یک پیام ویدئو در ادامه ویدئوهای زنجیره ای احمدی نژاد منتشر شد. او دراین پیام ویدئویی مدعی شده که قصد ترور او را دارند و اطلاعاتی هم در این باره در اختیار دارد. در ادامه  نیز گفته است که "خودشان می کشند و خودشان هم مراسم یاد بود و ترحیم میگیرند"

در این که قصد ترور او را دارند یا نه و این ادعای او تبلیغاتی است برای خودش یا خیر؟ کسی اطلاع ندارد و احمدی نژاد هم به همان سبک "بگم بگم" نگفته است آن اطلاعاتی که دراختیار دارد کجاست و چیست؟ البته گفته که اسناد و اطلاعاتی دارد که آنها را در سه مکان مختلف قرار داده تا بموقع منتشر شود. در این بخش هم اگر اشاره او به اطلاعات مستند به پروندهائی باشد که از وزارت اطلاعات در زمانی که سرپرستی آن را برعهده داشته بیرون آورده و پنهان کرده، اشاره قابل استنادی است.

همزمان با این اظهارات نیز رفته است به منطقه زلزله زده "سی سخت" و برایش عده ای را به خط کرده اند تا دادخواست هایشان را به سبک دورانی که رئیس جمهور بود به او بدهند.

او می خواهد نامزد انتخابات 1400 شود و به گفته حداد عادل که حتما از محافل تائید صلاحیت خبر دارد او قطعا تائید صلاحیت نخواهد کرد. بنابراین وی فشار از پائین را با این ویدئو و سفر به سی سخت شروع کرده است.

مردم عادی نمی دانند که بذل و بخشش های او در زمانی که رئیس جمهور بود، از کیسه درآمد 800 میلیارد دلاری نفت بشکه ای 100 دلار و 120 دلار بود که بخش اعظم آن معلوم نیست کجا خرج شده و کسی هم جرات نمی کند از او سئوال کند. مردم ساده ترین نتیجه را می گیرند. این که در دوران او یارانه داده می شد و گرانی هم مانند دوران بعد از او نبود. این که محاصره اقتصادی، لغو برجام، تحریم های کمرشکن، سقوط قیمت نفت و ... چه بلائی بر سر ایران آورد و این که بخشی از آن 800 میلیارد دلار چرا ذخیره نشد و یا به زخم تولید و اشتغال زده نشد، برای آنها مطرح نیست. یا اگر هم هست، بصورت تحلیلی مطرح نیست و رسانه های داخلی و بویژه صدا و سیما هم که عملا همچنان همسو با احمدی نژاد هستند تا روشنگری درباره دوران او.

این بخش مردم و احمدی نژاد است. اما روی دیگر سکه نظام یا حکومت و احمدی نژاد است. در این روی سکه رهبر جمهوری اسلامی نمی تواند با افشای دوران او و محاکمه وی موافقت کند زیرا افشای او و محاکمه او قطعا افشای خود وی است زیرا احمدی نژاد با شانه بوسی رهبر سکان ریاست جمهوری را تحویل گرفت و رهبر جمهوری اسلامی برای ابقای او در دوره دوم ریاست جمهوری دست به یک کودتای خونین انتخاباتی علیه رای میرحسین موسوی زد. این رهبر بود که احمدی نژاد را زنده کننده شعارهای انقلاب اعلام کرد و در نماز جمعه تهران اعلام کرد که نظرات اقتصادی او به وی نزدیک تر از نظرات اقتصادی هاشمی رفسنجانی به وی است.

اینها را احمدی نژاد بسیار دقیق میداند و با آگاهی از همین پشت صحنه و همچنین متکی به اسنادی که از وزارت اطلاعات برده به تاخت در میدان انتخابات 1400 می تازد. راس حاکمیت هم میداند که اگر اینبار سکان ریاست جمهوری بدست او بیفتد، دیگر حریفش نخواهد شد و او نیز نه دمُ رهبر و نه دمُ روحانیت را در بشقاب نخواهد گذاشت زیرا با فشار مردم سر کار آمده تا کار خودش را بکند. کاری که باحتمال زیاد در حد شکستن سد مذاکره با امریکا و تحمل نکردن امام جمعه ها و بسیاری پدیده های سیاسی دیگر خلاصه نخواهد شد و این یعنی "چاقوئی که تیز کردند، حالا دسته اش را می خواهد ببرد!"


روز گذشته در تهران ثبت قضائی شد

دادخواست قربانیان شکنجه

علیه سلول انفرادی در ج. اسلامی


از یک گزارش دریافتی

روش جدید سر کیسه کردن مردم

با تلفن ثابت و مُودم های فیبر نوری


گزارش دریافتی

اختلال در ارتباط گیری

علاوه بر اینترنت شامل موبایل هم شده


مصاحبه محسنی اژه ای

3 گروه به روح الله زَم

اخبار و اطلاعات می رساندند


آیت الله موسوی تبریزی:

خیلی ها اعتقاد دارند

احمد جنتی آدم با تقوائی نیست!


عنوان اول پیک نت 11 اسفند

نیش عقرب گونه اژه ای
به جهرمی، نامزد احتمالی 1400


وزیر ارتباطات:

فیلتر تلگرام نه تنها شکست خورد

بلکه مانع رشد پیام رسانهای داخلی شد


علم الهدا اگر در این صف ها بود

جمعه ها "قوقولی قوقو" نمی کرد!

این صف مرغ  روز گذشته در مشهد است و صف دوم هم در محله قاسم آباد مشهد برای خریدن مرغ با قیمت هر کیلو  ۲۰۴۰۰۰ ریال است. علم الهدا امام جمعه مشهد اگر مرغ را با همین قیمت و در همین صف می خرید، در نماز جمعه ها "قوقولی قوقو" نمی کرد و به گفته آیت الله فاضل میبدی آبروی اسلام را با حرف هایی نظیر این که "زن و شوهر نباید همدیگر را با اسم صدا کنند" نمی برد.


نتیجه حرف های مفت و افکار پوسیده

پس از فوت علم الهدا، سنگ قبر

همسرش باید دوباره نویسی شود!


یادداشت همسر محمد و مادر علی نوریزاد

در زندان یکی دهانش را دوخته

یکیبرای‌خودکشی ‌رگهایش‌را زده


گفتگوی تلفنی کروبی با ابطحی

فرماندهان حصر اجازه

دیدار کروبی با ابطحی را ندادند


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

عنوان اول پیک نت روز گذشته روی کانال تلگرام این روزنت نزدیک به 5 هزار و 500 خواننده داشت و پر مخاطب ترین مطلب این شماره بود. روی فیسبوک پیک نت نیز بیشترین خواننده را همین مطلب داشت و روی 5 فیسبوک خوانندگان آن نیز به اشتراک گذاشته شد

آدرس فیسبوک پیک نت اینجا


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران