گفتگو با احمد مازنی

اصولگرایان امام زمانی

همان انجمن حجتیه اند!

 

با یکی مذاکره با دیگری جنگ!

طالبان و اسرائیل

دو کفه یک ترازو نیستند؟

(پیک هفته ۱۰۹) 11 بهمن ماه 1399  - 30 ژانویه 2021

 pyknet100@gmail.com


11-8 بهمن

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


11-8 بهمن

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


11-8 بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


11-8 بهمن

منتخب اخبار
شهرستان ها


11-8 بهمن

منتخب اخبار ورزشی


11-8 بهمن

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 11 بهمن

پایان حصر "موسوی"

آغاز بدرقه علی خامنه ایست!

هیچیک از مقامات جمهوری اسلامی نمیگوید که این در باغ سبزی که با دادن یک خط تلفن مستقیم به محل حصر 10 ساله میرحسین موسوی و زهرا رهنورد باز شده حاصل کدام مصالحه و مذاکره است و پشت بند آن بیرون آمدن میرحسین موسوی از محل حصر و اعلام نظراتش در باره وضع کنونی کشور هم هست یا خیر؟ فعلا حصر، تلفنی شکسته و موسوی نیز به برخی روحانیون و برخی خانواده های قربانیان کودتا 88 تلفن می زند و بسیار کوتاه حال و احوالشان را می پرسد. از جمله به احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری، آیت الله بیات زنجانی و مادر سهراب اعرابی و شاید چند نفر دیگری تلفن زده و با آنها بسیار کوتاه صحبت کرده است. می توان حدس زد که بزودی به آیت الله دستغیب که چوب حمایت از موسوی و محکوم کردن کودتای 88 را خورد و از مجلس خبرگان هم بیرون آمد تلفن خواهد کرد و شاید نوبت به ارتباط تلفنی با محمد خاتمی و مهدی کروبی و آیت الله خوئینی ها و شاید روحانی نیز برسد. این شاید به آن دلیل است که باید دید حکومت تا کدام مرز این ارتباط های موسوی را تحمل خواهد کرد. فعلا به مجلسی ها و پایداری ها و آنها که خواهان اعدام موسوی بودند (گویا) هشدار داده شده که دهان نفرت و چاپلوسی خودتان را باز نکنید. واعظی رئیس دفتر روحانی هم تلویحا اشاره کرده که حصر در حال خاتمه یافتن است.

هاشمی رفسنجانی هم در صحبت های سالهای پیش از استخر مرگ شدن و هم در خاطرات مکتوبش گفت و نوشت که در سال اخر عمر آیت الله خمینی او نامه ای برای وی نوشت و از او خواست تا تکلیف 6 مسئله را تا در قید حیات است روشن کند زیرا پس از او، این تصمیمات را هیچکس نمیتواند بگیرد . او متن این نامه را هرگز فاش نکرد و منتشر هم نکرد و تنها درباره یک بند آن همیشه حرف زدن و آن "پایان جنگ" بود. گویا دو بند دیگر این نامه درباره روشن کردن تکلیف زندانیانی که زیر حکم اعدام اند و تکلیف مناسبات با امریکا بوده که در مورد آخر در همان زمان حیات آقای خمینی شعار "مرگ بر امریکا" را در نماز جمعه ها قطع کردند. شاید اگر او چند ماه دیگری زنده می ماند اجازه مذاکره با امریکا را هم با شرط و شروطی می داد. آن هیات سه نفره به اتفاق حجت الاسلام پورمحمدی نماینده وزارت اطلاعات در دوران محمد محمدی ریشهری در آخرین ماههای عمر آقای خمینی با هدف روشن کردن تکلیف احکام اعدام زندانیان تعیین شدند اما این رسیدگی را تبدیل کردن به اعدام وسیع زندانیان. حتی زندانیانی که محکوم به اعدام نبودند و به حبس ابد و یا چند سال زندان محکوم شده و پس از پایان محکومیتشان در انتظار آزادی بودند.

آن هیات سه نفره عبارت بودند از نيري (حاكم شرع) اشراقي (دادستان) ابراهيم رئيسي (داد يار يا دستياردادستان) و پورمحمدي نیز بعنوان نماينده وزارت اطلاعات در جمع آنها قرار گرفت.

آیا به رهبر کنونی جمهوری اسلامی هم توصیه شده که تا زنده است تکلیف (خاتمه) "حصر" را روشن کند؟ و این توصیه، با جرقه های خبری که این روزها در باره جانشینی "مجتبی خامنه ای" بصورت شایعه، کنایه، پخش پوستر "لبیک یا مجتبی" توسط دار و دسته پایداری در تهران پخش شده در ارتباط است؟


شرط بازگشت به برجام

 پیام امریکا و ایران به یکدیگر

اول تو "ول کن" تا من "ول کنم"!


اشاره از روز روشن تر یک توئیت

تحویل و تحولات رهبری

در بیت رهبری درحال انجام است؟


سرمقاله 773

نسیمی می وزد که می تواند

توفانی‌علیه‌راستگرایان‌مرتجع‌شود


حکومت نمی تواند به پیام های آن سرک بکشد

آیا "سیگنال" حریف سانسور

و فیلترینگ ایران خواهد شد؟


عنوان اول پیک نت 8 بهمن

زبان روحانی این روزها

ازتهران تا مشهد دراز است


کنفرانس خبری وزاری خارجه ایران و روسیه

با رفتن ترامپ؛ مواضع

ایران و روسیه باید همآهنگ شود


قائم مقام او در دادگاه سر بسته چه گفته؟

"قالیباف" سردار جاه طلبی

که در تله افشاگریها گیر کرده


با استفاده از یک ماهواره نظامی ایتالیائی

ترامپ را با یک تقلب انتخاباتی

از کاخ سفید بیرون کشیدند؟


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

با نزدیک به 7 هزار و 300 خواننده، عنوان اول پیک نت چهارشنبه «زبان روحانی این روزها از تهران تامشهد دراز است» روی تلگرام پیک نت بیشترین خواننده را داشت. روی فیسبوک پیک نت چهارشنبه بیشترین خواننده را خبر تفسیری قائم مقام قالی باف در دوران شهرداری تهران داشت. همین مطلب روی 6 فیسبوک خوانندگان آن به اشتراک گذاشته شد.

آدرس فیسبوک پیک نت اینجا


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران