آنها كه مانع اصلاحات درايران شدند، راه را برای

طرح خاورميانه بزرگ امريكا هموار كردند

پادشاهی، اما مشروطه

جمهوری، اما پارلمانی



خرداد 83

ماه مهم تصميم جهانی

 در باره فعاليت های اتمی ج.ا

 
           ! به آگاهی می رسانيم: روزنت پيك درحال انتقال بر روی يك سرور جديد است و به همين دليل در روزهای اخير دسترسی به آن، در برخی كشورها و در ساعات مختلف با دشواری های فنی همراه شده است. اين دشوارِيها بزودی رفع شده و همزمان با آن امكانات ما روی شبكه جهانی گسترش خواهد يافت 

هنر و انديشه


من "سارك"
دختراحمد محمود

وای
! پدرم...


آن روز كه

بانگ راديو

درايران بلند شد

درمبخش
هزار كلام ناگفته
در طرح های اوست

نمايشگاه

نقاش بزرگ آلمان

درتهران


در فستيوال كن

خواب تلخ
چگونه تعبير خواهد شد؟

در بورس كتاب های زيرزمينی

"بوف كور"

 از"حاجی آقا" جلو افتاد!


بزرگداشت
هانيبال الخاص
در تهران

شب دهم
از ده شب
 شعر انجمن گوته

                pyknet@perso.be  

سازمان انرژی اتمی ايران نتيجه آزمايش خاك مشكوك را اعلام می كند
مسموميت اتمی كارگران
يك كارخانه كود شيميائی؟
1- مشكلات حاد تنفسی 2- از كار افتادن كليه 3-  خونريزی شديد داخلی 4- اسهال و استفراغ خونی 5-  كاهش هوشياری 6- از كار افتادن كليه ها از علائمی است كه كارگران منتقل شده به بيمارستان ديده شده است.


سنای امريكا برای صدورقطعنامه ای عليه فعاليت

هسته ای ايران زيرفشار قرارگرفته است

اسرائيل وامريكا مدعی توليد

سلاح هسته ای درايران شدند

 اگرسنای امريكا نيزمانند كنگره امريكا قطعنامه ای عليه ايران صادركند، بوش با هيچ مانع قانونی برای اقدام عليه ايران روبرو نخواهد بود.


گزارش مراسم زادروز مصدق
 در خانه او


بر سر تركيب و برنامه دولت ائتلافی

سونياگاندی زير بار فشار رئيس جمهور

و بازندگان انتخابات هندوستان نرفت

دوحزب كمونيست وماركسيست هندوستان 62 كرسی پارلمان را در انتخابات اخير هندوستان بدست آوردند، اما برای كاهش فشارهای تبليغاتی عليه خانم گاندی اعلام داشتند، در عين دفاع از دولت وی، در كابينه شركت نمی كنند.


پول را به حساب بانك سپه بايد ريخت و وقت مناسب
را تلفنی و يا از طريق اينترنت بايد تعيين كرد
سايت صيغه
مشترك يكساله می پذيرد!
پربيننده ترين سايت داخلی كه لازم نيست
برای رسيدن به آن از فيلترقاضی مرتضوی عبور كنيد

مصاحبه با رضوی فقيه

دفتر تحكيم وحدت دانشجوئی

وحدت ناممكن اتحاد ممكن!


سپاه پاسداران و قاچاق كالا

فرودگاه خمينی به اسكله های پنهان وصل می شود


فرصت هايی طلائی

كه مجلس ششم از دست داد

گزارش غارت و چپاول در خودرو سازی

نه تنها مردم، كه مجلس را هم تكان داد

 4سال زودتر بايد چنين گزارش هايی منتشر می شد تا ماسك از چهره آنهائی برداشته شود كه پشت شعار توسعه اقتصادی و مبارزه با فساد پنهان شده و كمر به قتل اصلاح طلبان و دلسوزان مملكت بستند برداشته می شد و كارگران، جوانان بيكار مانده و مردم در حمايت از مجلس و اصلاحات به خيابان می آمدند.


گزارش های خبری حاكيست:

كربلا و نجف، درخاك وخون

آخرين بيانيه آيت الله سيستانی

مقدمه اخراج مقتدا صدر

از نجف تلقی شده است

تانك‌‏های آمريكايی به پشتيبانی جنگنده ‌‏بمب‌‏افكن‌‏های اف16، با پيش‌‏روی به مركز شهر كربلا، وارد بين‌‏الحرمين و محدوده حرم‌‏های امام حسين و حضرت ابوالفضل‌‏ شدند . در جريان اين درگيری ده‌‏ها تن بر اثر انفجار بمب‌‏ها و موشك‌‏های خمپاره كشته و زخمی شدند. هنوز آمار دقيقی از تعداد كشته‌‏ها و زخمي‌‏های اين يورش در دست نيست. در بين كشته‌‏شدگان ساكنان شهرهای فلوجه و الرمادی و بعقوبه به چشم مي‌‏خورند.
آيت‌الله‌ سيستانی از نيروهای ائتلاف و شبه‌نظاميان در كربلا و نجف خواست تا اين شهر‌ها را ترك كنند. وی با انتشار اعلام كرد: نيروهای درگير در نجف و كربلا بايد از اين شهرها خارج شوند و به پليس و نيروهای قبيله‌يی اجازه دهند تا فعاليتشان را برای برقراری امنيت انجام دهند. وی خواستار آن شدكه به جای روش‌های خطرناك، شيعيان بايد برای اعتراض به اشغالگران و حضور نظاميشان در شهرها و مساجد خود اقدام به راه‌پيمايی و تظاهرات كنند. گفتنی است كه آيت الله سيستانی تا كنون با اقدامات مقتدی صدرمخالفت كرده است. در خبرها آمده بود كه خانه آيت الله سيستانی در جريان درگيريهای دو طرف گلوله باران شده ولی كسی مسئوليت آنرا بعهده نگرفته است. خانه وی درنزديكی حرم حضرت علی قرار دارد.



30 ارديبهشت 1383


 نشاني پستي پيك نت

  KHMI

 Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


 حساب بانكي پيك

 S.G.Bardeh

 Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)


دريچه ای به جهان


اتحاديه اروپا تخريب منازل
فلسطينی ها را محكوم كرد

وزيران خارجه 25 كشور عضو اتحاديه اروپا با صدور بيانيه مشتركي از اسرائيل خواستند فورا به تخريب منازل فلسطيني ها خاتمه دهد و اين اقدام را نقض تعهدات اسرائيل در قبال جامعه بين المللي و طرح صلح جهاني ناميدند . خاوير سولانا مسئول اتحاديه اروپا در امور سياست خارجي و امنيت مشترك نيز روز تخريب منازل فلسطيني ها در نوار غزه را محكوم كرد و آن را برخلاف قوانين بين المللي ناميد . سولانا گفت: آنچه كه هم اكنون در غزه رخ مي دهد ، واقعه اي است كه ما بايد آن را به شدت هم بايد محكوم كنيم . وي افزود: تخريب منازل فلسطيني ها در نوار غزه برخلاف قوانين بين المللي و تلاش چهارجانبه روسيه ، اتحاديه اروپا ، امريكا و سازمان ملل متحد براي برقراري صلح در منطقه است.


خروج سربازان هندوراس
از عراق

در پی خروج اسپانيا،  هندوراس نيز تصميم به ترك عراق گرفت . سربازان هندوراسی در امر مين روبی و تهيه مراقبت های پزشكی در عراق به نيروهای ائتلاف كمك می كردند، و قرار بود تا ماه ژوئيه در عراق مستقر باشند اما ريكاردو مادورو رئيس جمهوری هندوراس  طی ديدار خود از ژاپن اظهار داشت، سربازان هندوراسی امر خروج از عراق را آغاز كرده اند و در حال حاضر بخشی از آنان در كويت به سر می برند.


اعزام 4 هزارسرباز
امريكائی از كره به عراق

بخشى ازنيروهاى نظامى امريكا  كه در كره جنوبى مستقر هستند، به عراق اعزام مي شوند. به گفته سخنگوي وزارت خارجه امريكا : هنوز مشخص نيست كه چه تعدادى از اين نيروها به عراق اعزام ميشوند. اما كارشناسان پيش بيني مي كنند كه  ۴  هزار نفر ازنيروهاى  ۳۷هزار نفره آمريكايى كه پس از پايان جنگ در مرز بين دو كره  مستقر شده اند به عراق اعزام شوند .


گرهارد شرودر :
كشورهای اسلامی نيرو
به عراق اعزام كنند

گرهارد شرودر نخست وزير آلمان در يك گفتگوئ تلويزيوني  خواستار آن شد كه كشورهاي اسلامي نسبت به اعزام نيرو به عراق اقدام كنند . وي اظهار داشت  تنها به اين روش مسئله عراق قابل حل است . شرودر نسبت به اعمال شکنجه زندانيان عراقي از سوي نيروهاي امريکايي نيز گفت : من چنين انتظاري نداشتم.



گزيده ها


اصلاحات

گريزناپذير

از اين گذرگاه عبور می كند!


مثلث

خامنه ای

واعظ

شاهردوی


نامه مهدی كروبی
انصراف و اعتراف
ديرهنگام

ضربه ایكه روحانيت مبارز، به مجمع روحانيون زد


    متن کامل استعفای   فاطمه حقيقت جو