سرمقاله راه توده 666

حکومت از مردم ایران

بیشتر ازخطر امریکا میترسد!

 

سپاه می گوید یک راکت را آزمایش کرده

انفجار و صدای مهیب

درمنطقه کویری جنوب خراسان

(پیک هفته ۱۰۹) 3 آبان  1397 برابر با 25 اکتبر 2018 

 pyknet100@gmail.com


پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته (چهارشنبه) خبر قتل دکتر فرشید هکی بود که روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت جمعا 10 هزار و 100 خواننده داشت و روی 22 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد. گلوی اینترنت را در روزهای اخیر چنان در ایران گرفته اند که تلاش برای وصل شدن به اینترنت به مراتب سخت تر از گذشته شده است.


 1 - 2 آبان

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


 1 - 2 آبان

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


 1 - 2 آبان

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


 1 - 2 آبان

منتخب اخبار
شهرستان ها


 1 - 2 آبان

منتخب اخبار ورزشی


 1 - 2 آبان

منتخب اخبار اقتصادی


عنوان اول پیک نت 3 آبان

خبرگان با پیشنهاد برکناری

روحانی به دیدار رهبر رفتند!

حتی آنها که هاشمی را استخر مرگ کردند هیچ ردپا و اثر انگشتی هم از خود باقی نگذاشته باشند، رویدادهای پس از مرگ او خود مستند ترین سند مبنی بر طرحی است که برای اجرای آن ابتدا باید هاشمی از صحنه سیاسی ایران برای همیشه حذف می شد. پس از نماز میت رهبر و به خاک سپاری هاشمی در آرامگاه آیت الله خمینی، طرح برکناری روحانی با تظاهراتی که علم الهدا و رئیسی به کمک دولت سایه در مشهد سازمانه دادند آغاز شد. این طرح در عرض 24 ساعت به ضد خود تبدیل شد. یعنی تبدیل شد به تظاهراتی در یکصد شهر ایران علیه کل نظام و به همین دلیل فورا فتیله آن را پائین کشیدند اما آن را به شیوه ای دیگر دنبال کردند. این دو رویداد در پیوند با هم باید جاده را برای جانشین آقای خامنه ای هموار می کرد. ماجرای دلار و ارز سازمان داده شد و همزمان با آن سران بازار که انبارهای کالا را در اختیار دارند سوار بر موج لغو برجام از سوی ترامپ و آغاز تحریم ها احتکار و گرانفروشی و تشدید نارضائی و خشم مردم را بوجود آوردند. ابتدا سعی کردند در پایان این موج و یورش دوم، طرح برکناری بنی صدر در مجلس را برای روحانی به اجرا بگذارند. زیرپای وزرای کابینه را کشیدند، برخی اعضای فراکسیون امید مجلس را خریدند اما در نهایت از علنی کردن ماجرا در مجلس وحشت کردند و طرح را به مجلس خبرگان بردند. در آخرین جلسه مجلس خبرگان که روحانی با آنکه عضو خبرگان است، آگاه از آنچه در حال شکل گیری بود، علیرغم همه انتقادهائی که چهره های معروف خبرگان از اعلام شرکت نکردن او درجلسه، بعنوان یک "پاتک" به اجلاس نرفت. کسی نمیداند در آن جلسه خبرگان چه گذشت اما ظاهرا اکثریت تمایل به برکناری روحانی را نشان دادند و شاید رای گیری هم شد. پس از آن، خبرگان تصمیم خود را در دیدار با رهبر جمهوری اسلامی با وی در میان گذاشتند. تاکنون تنها فردی که درباره دیدار خبرگان با رهبر و طرح برکناری روحانی حرف زده سردار عزت الله ضرغامی است که 10 سال سرپرست صدا و سیما بود و اکنون هم عضو مجمع مصلحت و هم مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه. او در یک مصاحبه گفت:  "خبرگان رهبری در آخرین جلسه خود با رهبر، خواستار برکناری دولت روحانی و واگذاری مسئولیت‌های وی به نهادهای دیگر - انتصابی و نظامی – (حکومت نظامی) شدند که با مخالفت رهبر روبرو شد."

ضرغامی تقریبا می گوید که خبرگان تشکیل دولتی مرکب از فرماندهان سپاه را به رهبر پیشنهاد کرده بودند. یعنی حکومت نظامی! آنها که می خواستند روحانی را سرنگون و دولتی نظامی بر سر کار بیآورند، در گام دوم، پس از تظاهرات مشهد هم شکست خوردند اما سادگی است اگر تصور شود آنها دست برداشتند. آنها اقداماتی را که آن دولت نظامی باید می کرد بصورت دولت نظامی- امنیتی سایه دارند پیش می برند و حوادثی نظیر قتل دکتر فرشید هکی و یا فلج کردن اینترنت و گسترش دستگیری معلمان و کامیونداران، استیضاح و تهدید به استیضاح وزرا و فلج کردن دولت و دهها نمونه مشابه، ادامه عزم آنها را نشان میدهد. آنها این طرح را تا پایان دولت روحانی دنبال خواهند کرد. اگر دولت سقوط کرد که به هدف رسیده اند و اگر روحانی مقاومت کرد و توطئه ها را خنثی کرد، آنگاه می روند برای انتخاباتی پر تقلب هم برای مجلس و هم برای ریاست جمهوری! آیا سیاسیون داخل و خارج از کشور اینگونه حوادث را می بینند؟


گفته های یک نماینده مخالف

طرح انتقال سرورهای اینترنت

به نیروهای مسلح (سپاه) در مجلس


صفحات اول روزنامه های پیش و پس از انقلاب

3 سال مانده به فریاد "مرگ بر شاه"


سخنرانی دبیر حقوق بشر (غیر دولتی) اسرائیل

بانگ بلند دفاع

از مردم بی پناه فلسطین

برگردان: فروزنده فرزاد


راه توده 666 منتشر شد!

هفته نامه راه توده – شماره 666 (پنجشنبه سوم آبانماه 1397)- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام راه توده نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به دو دیدگاه در درون حکومت برای بحران عمومی ایران و تحریم های امریکا که آن را تشدید خواهد کرد دارد.

مرور رویدادهای ایران از انقلاب مشروطه تا انقلاب 57 رسیده است به سازماندهی امریکائی ارتش، محاکمه رهبران دستگیر شده حزب توده ایران پس از ترور نافرجام شاه، تشکیل مجلس سنا زیر فرمان شاه برای کنترل مصوبات مجلس و...

مقاله دیگری از سلسله مقالاتی که احسان طبری در سال 1360- 1361 نوشت و با نام مستعار در مجله چیستا منتشر کرد و اخیرا بصورت کتاب در ایران منتشر شده است. نفوذ گسترده انجمن حجتیه در تمام ارکان حکومتی در دوران رهبری آقای خامنه ای، نگاهی به نظرات متاثر از تبلیغات غرب مصطفی تاج زاده، مارکسیسم و نظرات جدید، سخنرانی غافلگیر کننده نماینده حقوق بشر غیر دولتی اسرائیل، آمادگی ناتو برای تصرف قطب شمال، رویای دور صلح در خاورمیانه، خبرهای کوتاه از رویدادهائی که در غرب منتشر نمی شوند و بالاخره مصاحبه 3 ساعته پوتین در باره ایران، سوریه، امریکا، دلار و خطرات جنگ اتمی.

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh


منتخب اخبار روزهای گذشته


 قوه قضائیه برای خاشقچی سینه به تنور نچسباند

دکتر فرشید هکی سلاخی شد

و سپس به آتش کشیده شد!


مرور مطبوعات 30 مهر و اول آبان

وقتی یک شکنجه گر

درباره عرفات دهان باز می کند


عنوان اول پیک نت 2 آبان

امریکا گلوی ایران
و حکومت دهان مردم را میگیرند


پس از صلح شاه و صدام

کردهای عراقی بعنوان معاود

در ایران چه رنجها متحمل شدند


فرشاد مومنی:

روزی 15 میلیون لیتر گازوئیل

قاچاقی از "گیت" عبورمیکند؟


نگرانی از تقابل اتمی درجهان

حاضر جوابی پوتین

در دیدار با جان بولتن امریکائی


بروید به میدان شوش و کوچه های آن

کوچه هائی که در آنها

معتادان در هم می لوُلند!


دیدار با فرشاد مومنی:

قدرت و ثروت در برابر

هر اصلاحی مقاومت می کند


عنوان اول پیک نت اول آبان

پیوندهای "خاشقچی"
با رویدادهائی که بایدمرور کرد


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


مرور صفحات اول

 روزنامه های ایران

پیش و پس از انقلاب 57


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


 
 

سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران