نگاهی به عفو زندانیان

آشتی به مجرمین آری

با زندانیان سیاسی خیر!

 

نامۀ سرگشادۀ مادورو به مردم امریکا

اجازه ندهید ونزوئلا

به ویتنام دوم تبدیل شود!

(پیک هفته ۱۰۹) 24 بهمن ماه  1397 برابر 13 فوریه 2019 

 pyknet100@gmail.com


پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته (دوشنبه) مقدمه منتخب اخبار فرهنگی و هنری درباره یک کلیپ در فرودگاه مهرآباد تهران به نشانه بازشدن فضای اجتماعی در ج. اسلامی بود که روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت جمعا 9 هزار و 900 خواننده داشت و روی 12 فیسبوک خوانندگان فیسبوک پیک نت نیز به اشتراک گذاشته شد.


23 - 22 بهمن

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


23 - 22 بهمن

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


23 - 22 بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


23 - 22 بهمن

منتخب اخبار
شهرستان ها


23 - 22 بهمن

منتخب اخبار ورزشی


23 - 22 بهمن

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 24 بهمن

مصاحبه احمد خاتمی

"نوشدارو بعدازمرگ سهراب"

سخنان نسنجیده و گز نکرده، پاره کرده سید احمد خاتمی در آستانه 22 بهمن در جریان سفر به مشهد آنچنان هزینه ساز بود که به  او دستور دادند حرفش را پس بگیرد. او روز 20 بهمن در یک مراسم سوگواری مربوط به حضرت فاطمه در طرقه مشهد گفت که ایران فرمول تولید بمب اتم را دارد اما نمی خواهد آن را بسازد!

این شکر خوری احمد خاتمی در تائید ادعای نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل بود که گفت: "ایران بعد از برجام نه تنها اسناد برنامه هسته‌ای‌اش برای تولید بمب اتمی را از بین نبرد بلکه مواد هسته‌ای زیادی را در تورقوزآباد مخفی کرد."

احمد خاتمی روز گذشته در یک مصاحبه دستوری که ظاهرا به خبرگزاری ایرنا سفارش آن را داده بودند گفت: "سخنان بنده در آن مراسم این بود که فناوری هسته ای بومی شده . یعنی عزیزان متخصص ایرانی در عرصه هسته ای توانمند هستند اما هدف ما ساخت بمب اتمی نیست. البته جنجالچی ها و به خصوص غربی ها به این توضیح بنده هم قانع نخواهند بود."

او دراین مصاحبه چند بار جمله منع رهبری و نبی اکرم برای پرهیز از بمب اتمی را تکرار کرد تا بلکه بتواند آن شکر خوری را جمع وجور کند اما خودش هم میداند و در مصاحبه با ایرنا اعتراف هم کرد که آن جمله را اسرائیل و امریکا از دهان عضو هیات رئیس مجلس خبرگان انتخاب رهبری و امام جمعه تهران روی هوا قاپیده اند و آن را بعنوان یک اعتراف به این زودی هم ول کن آن نخواهند بود. ضمن این معلوم نیست نبی اکرم در باره بمب اتم چه گفته است!!

افرادی با این ظرفیت که حتی کنترل دهانشان را هم ندارند و نمی دانند آنچه می گویند چه هزینه ای را به مردم ایران تحمیل می کند در دوران رهبری آقای خامنه ای صدر نشین حکومتی شده اند! اگر مثلا محمد خاتمی چنین جمله ای را گفته بود، با او چه می کردند؟ دو هم نام، که یکی با عقل و درایت و ظرفیت نداشته بر صدر نشسته و آن دیگری که همه این محسنات را دارد در حصر!

نمونه دیگرش حجت الاسلام"علی سعیدی" که آیتی است شبیه احمد خاتمی. او هم درست در همان روز که احمد خاتمی مدعی داشتن فرمول تولید بمب اتم شد، در یک سخنرانی گفت که اگر نسبت به رهبری بی مهری شود مثل امام زمان غیب می شود! سخنی که همه آن را به حساب اطلاع از نزدیک شدن در گذشت علی خامنه ای گذاشتند. و یا شیخ محمد یزدی رئیس حکومتی حوزه علمیه قم و رئیس اسبق قوه قضائیه و رئیس سابق مجلس خبرگان که لنگان لنگان و روی ویلچر در جلسه اخیر مجمع خبرگان ظاهر شد تا بگوید علی لاریجانی با سفیر انگلستان ملاقات و زد و بند کرده و وسط کار لاریجانی گفت که اصلا ملاقاتی نداشته که زد و بندی شده باشد. یزدی که از روی نامه این ادعا را می خواند فهمید مثل اینکه فریبش داده و بولتن بدستش داده اند و نامه را نیمه کاره تا کرد و گذاشت در جیب عبایش و حرفش را پس گرفت. با علم الهدا که مراسم سلام همافرها را برای خودش سازمان داد و به مسخره خاص و عام در این روزها تبدیل شد. اینها بر سرنوشت مردمی که شعور و درک اجتماعی شان به مراتب بیشتر از این ردیف آقایان است حاکم شده اند!

همین ها می خواهند رهبر جایگزین انتخاب کنند و همه شان هم برای نشستن بر کرسی رهبر با هم رقابتی دارند که ای بسا به مقابله هم ختم شود.


احمد خمینی هزینه سکوت شد

در سال آخر عمر آقای خمینی

چه کسانی نامه جعل کردند!


دو شیوه تبلیغ و ضد تبلیغ

درباره دوران مناسبات شاه و امریکا


مرور مطبوعات 23 بهمن

دل ببندید به لبخند ملیح

ابراهیم رئیسی و حسین شریعتمداری!


منتخب اخبار روزهای گذشته


گزارش برای پیک نت

راهپیمائی تا11صبح حکومتی بود

و ازاین ساعت به بعد مردمی شد!


عنوان اول پیک نت 23 بهمن

22 بهمن با شکوه

ومتفاوت با سالهای گذشته!


دومین دسته گل علم الهدا

از دیماه پارسال تا بهمن امسال!


فرمانده قرارگاه عمار

اسرائیل زیر پوست

همین افراد در ج.اسلامی است


روسیه یا امریکا

آلمان زیر فشار کدامیک  است؟

تازه ترین نظرات "اسکار لافونتن". راشا تودی – ترجمه رضا نافعی


سرمقاله 680

آیا انقلاب 57 ناگزیر بود

و شاه و سلطنت باید می رفتند؟


اشتباه تضعیف خاتمی را تکرار نکنیم

روحانی با امکاناتی که دارد

بیش از این چه میتواند بکند؟


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


مرور صفحات اول

 روزنامه های ایران

پیش و پس از انقلاب 57


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران