نه 7 خوان که 70 خوان در پیش است
عبور رسوای کودتاچی ها
از خوان تاسوعا وعاشورا !

 

محصول سیاست امنیتی "اعدام باید گردد"
انفجارهای انتحاری
از بغداد به چابهار رسید!

       پیک هفته 107  --------   27 آذر 1389  برابر 18 دسامبر 2010

تماس با ما

infos@pyknet.net

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 
انفجار پر تلفات چابهار
آغاز بود، نه پایان!

تمام رسانه های شیخ نشین های خلیج فارس خبر انفجار انتحاری را همراه با عکس دو نفری که جمهوری اسلامی بعنوان عاملین ترور معرفی کرده انتشار دادند.

همزمان با انتشار این خبر و عکس ها، رسانه های تصویری و مکتوب خلیج فارس اطلاع دادند که نیروی دریایی ایران یک روز پس از حادثه انفجار چابهار بیش از 10 لنج ماهیگیری اماراتی را توقیف و به ایران برده و همه ملوانان را از جمله 9 تبعه اماراتی را دستگیر کرده است، که شمار آنها بیش از 40 ملوان است. تاکنون اعتراض های دولت امارات به جائی نرسیده است. امارات خواستار آزادی بی قید و شرط ملوانان اماراتی شده است.

در نتیجه، انفجاری که در چابهار روی داد و نزدیک به 40 قربانی به همراه آورد، اکنون می رود تا به یک تنش سیاسی و حتی نظامی بسیار جدی در خلیج فارس بیانجامد. در شرایطی که منطقه در انتظار حوادث بزرگ است، این نوع بی خردی ها می تواند نقش کشیدن چاشنی نارنجک را پیدا کند. دستگیری ملوانان را رسانه های خلیج فارس در ارتباط مستقیم با انفجار چابهار تفسیر کرده اند.

البته از یک هفته پیش بار دیگر مناسبات ارزی ایران و امارات دچار مشکل شده بود و خروج ارز از ایران با محدودیت بسیاری مواجه شده است. طوری که دلار تا روز سه شنبه به 1075 تومان رسید.

صرافی ها تعهدات زیادی برای پرداخت در هفته آتی دارند و اگر روند کنترل انتقال ارز به دوبی توسط بانک مرکزی امارات ادامه پیدا کند دوباره دمل چرکین ارز در ایران ورم خواهد کرد.

بنابراین، می بینید که حوادث چگونه با یکدیگر در ارتباط ارگانیک هستند و مردم فقط یک بخش را می شنوند و می بینند و این درحالی است که حاکمیت از کل آن با خبر است و توطئه ها و طرح ها یکی پس از دیگری بصورت یک حلقه زنجیر تا وقوع فاجعه پیش برده می شود.


بشنوید!
خطبه های مولوی عبدالحمید رهبر مذهبی اهل سنت ایران
پاسخ برادرانه بدهید
به کلام دوستانه اهل سنت ایران


آخرین هشدار سیاستمدار برجسته آلمانی
اروپا شاید ناچار شود
از قطار امریکا پیاده شود!
ترجمه رضا نافعی

سیاستمدار سالخورده و دور اندیش آلمان "هلموت اشمیت"، صدراعظم اسبق آلمان، که از نسل سیاستمداران برجسته قرن 20 است و سخنش نه تنها در آلمان که در عرصه بین المللی اعتباری ویژه دارد، در هفته نامه "دی تسایت" طی مقاله ای در ارتباط با وضع کنونی اروپا و آینده نزدیک و دور آن، از جمله نسبت به احتمال مخاطراتی قریب الوقوع نوشت:

حداکثر 18 ماه دیگر مبارزات انتخاباتی آمریکا  برای انتخاب ریاست جمهوری و نمایندگان کنگره آغاز خواهد شد. این احتمال هست که یک رهبری سیاسی بکلی متفاوت در آمریکا زمام امور را در دست بگیرد و ما اروپائی ها را به دامان مشکلات  جهانی اقتصادی و سیاسی تازه ای بیافکند. از جمله بدلیل همین احتمالات، ما اروپائی ها زیر فشار زمانی هستیم.

با در نظر گرفتن این واقعیت که تاکنون در آمریکا یا حزب دموکرات در راس کار بوده و یا حزب جمهوریخواه، و بر اساس این سنت هرکدام از این دو حزب انتخاب شوند  " یک رهبری سیاسی" بکلی متفاوت " روی کار نمی آید، پس آنچه  هلموت اشمیت نمی خواهد از آن به صراحت نام ببرد ولی بر آن تکیه می کند، جناح های شناخته شده سنتی نخواهند بود. میتوان این تاکید را بیانگر نگرانی او از روی کار آمدن راستگرایان افراطی از حزب جمهوریخواه دانست، که به گفته ناظران سیاسی گرایش های آشکار نژادپرستانه و و فاشیستی دارد و هدفش ایجاد یک جنگ جهانی است که هلموت اشمیت آنرا با بیانی محتاط "مشکلات جهانی اقتصادی و سیاسی تازه " می خواند.


زیر فشار جنبش اعتراضی مردم
مقام معظم
بی وقفه مرفین مصرف می کند

سپاه و وزارت اطلاعات از هیچ امکانی فروگذار نیستند
باشگاه های رزمی
تحت فشار برای تربیت آدمکش

توضیحاتی پیرامون شجره نامه سرپرست جدید وزارت خارجه
معاود عراقی
به چه کسانی گفته می شود؟

*مدیر محترم سایت پیک نت- در خبر خود نوشته بودید که "....صالحی از معاودین عراقی است و ...". این مطلب به هیچ وجه درست نیست و اقای صالحی عراقی نیستند.

پیک نت: با سلام. خواننده گرامی، در کجای آن خبر ما نوشته ایم که ایشان عراقی هستند؟
نوشته بودیم ایشان از معاودین عراق هستند. یعنی از ایرانیانی- بویژه روحانیون- که زمان شاه به عراق کوچ کرده و یا تبعید شده بودند و در چند نوبت صدام حسین آنها را اخراج کرد و به ایران بازگشتند. یعنی عودت داده شدند به ایران. نه تنها برخی روحانیون مانند آیت الله شاهرودی، بلکه پدر بسیاری از مقامات جمهوری اسلامی از معاودین عراقی هستند.

اتفاقا همزمان با دریافت توضیح شما، خواننده دیگری اطلاعاتی مشابه آنچه ما روز نخست درباره آقای صالحی نوشتیم برای ما ارسال کرده بود که آن را نیز در ادامه می آوریم:

*مدیریت محترم سایت وزین پیک نت- دکتر علی اکبر صالحی بین دانشگاهیان از احترام برخوردار بود و چهره متین و علمی تلقی می شد و بنا براین انتخاب او به معاونت احمدی نژاد و ریاست سازمان انرژی اتمی برای بسیاری پرسش بر انگیز و غیر قابل توجیه بود. حالا انتصاب جدید وی بعنوان سرپرست وزارت خارجه ابهام بیشتری را ایجاد کرده است. برای رفع این ابهام بایستی به ساختار داخلی قدرت که اطراف علی خامنه ای شکل گرفته است توجه کرد. آقای صالحی همانگونه که شما هم نوشته بودید یکی از معاودین عراقی است. او با تشکیلات این گروه در ایران نزدیک بوده و با آنها همکاری دارد. یکی از اقوام معاود او سردار نقدی است. یکی دیگر از افراد همین تیره فردی است که در بیت رهبری نفوذ زیادی دارد و در واقع پدرهمسر یکی از پسران خامنه ای است. او یکی از ثروتمند ترین افراد جمهوری اسلامی است. تجربه چند سال اخیر نشان می دهد که مجموعه معاودین عراقی از همه امکانات کشور بهره مند شده و در پناه قدرت قرار داشته و خصوصاً در سالهای اخیر بیت رهبری را محمل خوبی برای پیشبرد منافع خود یافته اند.


برکناری متکی و برگماری صالحی
یک گام به پیش احمدی نژاد پشت پای خامنه ای

دو حزب دوقلوی سیاسی:
جامعه مدرسین و جامعه روحانیت


خطاب آقای خمینی به سپاه
 نگوئید جانم فدای رهبر همه بگوئید جانم فدای ملت!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


طلبه های اعزامی
برای  حسین
دلشان کباب نبود!

امسال شمار زیادی طلبه نسبتا جوان را برای دوران سوگواری محرم به شهرها و شهرستان ها اعزام کرده بودند با یک دستورالعمل مشترک. بموجب این دستورالعمل باید آنها "ولایت امر" را در مساجد، تکایا و حتی در مدارس (از طریق بسیج مدارس) مطرح کنند و خامنه ای را نماینده امام غایب معرفی کنند. من حداقل از دو مورد اعتراض به این استدلال و این گروه طلبه های اعزامی در مساجد خبر دارم که باعث شد سخنرانی قطع شده و سخنران از منبر پائین بیاید.


3 نمونه از
اس ام اس های روز

از میان اس ام اس های بامزه و بی مزه ای که این روزها مردم برای هم می فرستند این سه نمونه را ضبط کرده و برایتان می فرستم:

1- جهان سوم جائیست که اگر روزه ات رو بخوری اخراج میشی ولی اگر رای مردم رو بخوری رئیس جمهور، اگر زنا کنی سنگسار میشی ولی اگر تجاوز کنی سردار، اگر با بدبختی مدرک بگیری میشوی راننده تاکسی ولی اگر جعل کنی میشوی وزیرکشور، اگر شکایت کنی کشته میشوی و اگر بکشی درجه میگیری..

2- در همه جاي دنيا آثار باستاني را از زير آب در مياروند، در ايران مي برند زير آب!

  3- در پی اعلام آمادگی رئیس جمهور محبوبمان برای مناظره با اوباما، احمدي نژاد از همه هموطنان غيور خواست، هرگونه عكسي از همسر اوباما دارند در اختيار او بگذارند!


توطئه
علیه اوپک

ییش از یک ماه از خبر ریاست ایران به اوپک برای سال آینده می گذرد و حقیر نظرات خوانندگان را در هیچ منبعی ملاحظه نکرده است.

به نظر اینجانب ریاست ایران بدون هماهنگی با امریکا میسر نبود و این پروژه به کشمکش ها و مباحثات سیاسی  در جلسات اوپک تبدیل خواهد شد و می تواند در سرانجام خود به ترک برخی نمایندگان  کشورهای عضو از جلسات و کشاندن اوپک به ورطه فرو پاشی بیانجامد. دست شرکت های نفتی بزرگ جهان را در این برکشیدن ایران در اوپک باید جستجو کرد، زیرا، با تجربه طولانی که اینجانب در امور نفتی دارم  در آینده ای نه چندان دور و با فرو رفتن اوپک در ورطه فروپاشی و اختلافات داخلی  شاهد قیمت های رقابتی در عرصه جهانی فروش نفت خام و قیمت هایی به مراتب پایین تر از اکنون خواهیم بود.


وعده شما

همراه با گام های ما

برای آنها که نه تابع هیجان ناشی از رویدادها، بلکه تابع منطق گام به گام رویدادها هستند یادآور می شویم که از آغاز ماه میلادی دسامبر 4 روز می گذرد. اگر با گام های پیک نت پیش می روید و خود را پایبند پرداخت آبونمان این روزنت می دانید، به وعده و تعهد خود عمل کنید!


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)