علی لاریجانی در کلاب هاوس

برجام در مذاکرات پشت پرده

با نظر رهبر تصویب شد!

 

روی مرز 24 تومان

مردم دلار می فروشند

صراف ها دلار نمی خرند!

(پیک هفته ۱۰۹)  3 اسفند  ماه 1400 - 22 فوریه  2022

 pyknet100@gmail.com


3 - 2 اسفند

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


3 - 2 اسفند

رویدادهای منطقه

 و جهان


3 - 2 اسفند

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


3 - 2 اسفند

منتخب اخبار
شهرستان ها


3 - 2 اسفند

منتخب اخبار ورزشی


3 - 2 اسفند

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 3 اسفند

در پایان جلسه شورای عالی امنیت ملی روسیه

پوتین استقلال دو جمهوری

درشرق‌اوکراین‌را اعلامکرد

شورای عالی امنیت ملی روسیه با حضور پوتین، روز گذشته تشکیل جلسه داد تا تصمیم قطعی را برای اجرای مصوبه پارلمان روسیه برای شناسائی دو جمهوری دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین بگیرد. پوتین در سخنرانی خود در جلسه شورای عالی امنیت ملی گفت: کیف حتی خواب تصرف کریمه را دیده است و از حمایت در این زمینه اطمینان دارد. او در پایان این جلسه و بعنوان نتیجه اعلام کرد که روسیه دو جمهوری لوهانسک و دونتسک را به رسمیت می شناسد. او قرار است در یک سخنرانی خطاب به مردم این تصمیم خود را اعلام کند.

در این جلسه وزیر دفاع، فرمانده ارتش، وزیر خارجه، معاون شورای امنیت ملی "مدودوف" که مدتها نخست وزیر و یک دوره رئیس جمهور نیز بوده طی سخنانی مستدل، نظر مثبت و قطعی خود را در تائید مصوبه مجلس اعلام داشتند. همه آنها و بویژه فرماندهان نظامی تاکید داشتند که امریکا تصمیم خود را برای استقرار در اوکراین و حمایت از ارتش این کشور برای حمله به شرق اوکراین و حتی شبه جزیره کریمه گرفته و تعلل روسیه و امید به دیپلماسی راه به جائی نمی برد.

جلسه شورای عالی امنیت ملی روسیه با دعوت پوتین، تشکیل شد و علاوه بر مقاماتی که دربالا از آنها نام برده شد، روسای مجلس سنا و شماری از وزیران هیات دولت، رئیس مجلس دوما، برخی سیاستمداران روسیه نیز شرکت داشتند.. نکته قابل توجه این بود که این جلسه بصورت مستقیم و زنده از تلویزیون کانال 24 روسیه پخش شد تا مردم مستقیما درجریان مباحث مطرح شده در آن قرار گیرند.

در این جلسه ابتدا پوتین سخنرانی کرد و از شرکت کنندگان در جلسه خواست تا نظریات خود را بیان کنند.. سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت، تجربه دیپلماتیک به ما نشان می‌دهد که غرب به مقاوله‌های جهانی، از جمله محدود کردن سلاح های هسته ای، گسترش سازمان ناتو، توافقات مینسک در ارتباط با شرق اکراین و… پایبند نیست. ایالات متحده بجای جواب صریح به سؤال‌ها و تذکرات رئیس جمهور ما مبنی بر امنیت روسیه و … تا به حال طفره رفته است. ما باید دنباس را به رسمیت بشناسیم و از کشتار و خون ریزی در آن منطقه جلوگیری کنیم.  وزیر دفاع سرگیی شایگو نیز در نوبت خود حضور نظامی آمریکا و انگلستان را با انواع سلاحهای جنگی در اوکراین یاد آور شد و تأکید کرد، غرب بجای نشستن پشت میز مذاکره در ارتباط با مسائل جهانی شیوه جنگ نیابتی را در پیش گرفته است. جنجال هایی که بر سر اتمی شدن ایران و یا تبلیغات زهر آگین علیه جمهوری دمکراتیک کره راه اندازی کرده است گویای نیات و روش‌های خشونت آمیزی است که همواره بکار برده اند. امروز کار بجایی رسید که نظامیان اکراینی با همراهی مربیان آمریکایی یکی از پست های دیده بانی روسیه را با گلوله های توپ تخریب کردند. با بن بستی که بوجود آورده اند روسیه چاره‌ ای جز برسمیت شناختن جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانسک ندارد.  رئیس ستاد ارتش روسیه با تائید برسمیت شناختن دنباس، عملیات ارتش روسیه در سال 2008 علیه ارتش گرجستان که به شهروندان استینای جنوبی روسیه حمله کرده بود را یاد آوری کرد و تأکید کرد که وظیفه ما حمایت همه جانبه از تک تک اهالی روسیه فدراتیو است.

مدودوف به عنوان معاون شورای امنیت ملی گفت، مردم اوکراین باید از انتخاب مجدد زلینسکی به ریاست جمهور جلوگیری کنند. من نیز طرفدار به رسمیت شناختن دو جمهوری دونتسک و لوهانسک هستم.

این دو جمهوری جمعا 8 میلیون جمعیت دارد که گفته می شود بخش قابل توجهی از آن در چند سال اخیر و زیر فشار جنگ فرسایشی اوکراین در شرق اوکراین به روسیه مهاجرت کرده اند.

همزمان با این رویدادها، رهبران دو جمهوری لوهانسک و دوئتسک از پوتین خواستند، با توجه به سیل سلاحی که ناتو به همراه مشاوران نظامی خود در اختیار ارتش اوکراین گذاشته ضمن ارسال کمک نظامی و مالی  این دو جمهوری را به رسمیت بشناسد.


حسین راغفر:

بحران اقتصادی کشور، با تغییر

ساختار 3 دهه گذشته ممکن میشود


آتش بازی شکوهمند پایان المپیک پکن

المپیک زمستانی پکن

حتی یک مورد ابتلا به کرونا نداشت!


نمونه از دروغ هائی

که‌اعتباربرای صداوسیما باقی‌نگذاشت


انتخابات زود هنگام در ترکیه

اردوغان ‌را ازسقوط‌ نجات میدهد؟

استانبول- الناز گرچی


فیتیله رسانه ای جنگ پائین کشیده شد

دستور ناتو برای خروج

کارکنان ناتو از اوکراین!


عنوان اول پیک نت 2 اسفند

سرمایه و سرمایه گذاری

در ج.اسلامی امنیت دارد؟


نتایج گفتگوی طولانی

شب گذشته پوتین و مکرون

راشا تودی ترجمه رضا نافعی


نمایش دمکراسی اوکراینی

در میزگرد تلویزیون کیف!

این فیلم، صحنه ای از یک میزگرد تلویزیونی است که بصورت زنده در تلویزیون کیف پخش شد. "یوری بوتوسوف" در نقش خبرنگار این مناظره را مدیریت می کرد و هنگامی که سیاستمدار اوکراینی حاضر در مصاحبه حاضر نشد در برابر سئوال تحریک آمیز خبرنگار "پوتین" را محکوم کند، خبرنگار با مشت به صورت سیاستمدار کوبید و سپس آنها با هم گلاویز شدند.

دو تن از آنها که ناظر این صحنه از دمکراسی اوکراینی اند و نقش جدا سازی را ایفاء می کنند نخست وزیر اوکراین و رئیس جمهور سابق اوکراین اند که در این میز گرد تلویزیوی حضور داشتند. همین مشت بعنوان نمونه برای درک خروار کافی است. امثال این خبرنگار در واحدهای "فاشیستی" به سبک داعش آماده اند تا پایشان به شرق اوکراین برسد و مردم دو جمهوری اعلام استقلال کرده در آن منطقه را قتل عام کنند! آن تلویزیون هائی که بی وقفه فیلم حضور نظامی روسیه در مرزهای اوکراین را نشان میدهد و خبر از حمله قریب الوقوع میدهند، هرگز در این روزها و هفته ها گزارش درباره واحدهای مسلح فاشیست اوکراین پخش نکرده اند. نقش آنها باز کردن چشم وگوش های مردم نیست، بلکه برعکس، نقش آنها بی خبر نگه داشتن مردم است.


در چند روز آینده

توافق گام به گام اتمی

در 20 صفحه منتشر میشود


در یک مانور نظامی- اتمی با نظارت پوتین

روسیه دندان اتمی خود را

به ناتو و امریکا نشان داد!


پیوند روسیه و چین

امریکا و اروپا را نگران کرده!

راشا تودی ترجمه رضا نافعی


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

آمار خوانندگان دو مطلب در پیک نت روز گذشته روی تلگرام این روزنت یکسان بود. عنوان اول که تفسیری بر سخنان سرلشکر باقری رئیس ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بود و توافق گام به گام اتمی در چند روز آینده. این دو مطلب نزدیک به 5 هزار و 500 خواننده داشتند. در فیسبوک پیک نت نیز هر دو مطلب به یکسان خواننده داشتند و هر دو نیز روی 8 فیسبوک خوانندگان آن به اشتراک گذاشته شدند.
آدرس فیسبوک پیک نت
https://www.facebook.com/

pyknet1357/


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران