هاشمی در سالروز تشکیل دولت روحانی

8 سال دولت احمدی نژاد

"فلاکت" برای ایران به بار آورد

 

گفتگو با عباس عراقچی

نقش مثبت مصر

در تدوین بیانیه حمایت از غزه

(پیک هفته  109) 15 مرداد 1393 برابر با 6  آگوست 2014

  infos@pyknet.net

 


فیسبوک 

پیک نت


 اخبار روز


روحانی چرا امام جمعه تهران نمی شود


تعجب آور نیست که

داعش مناطق نفتی عراق

را تصرف می کند؟


دست سپاه را باید

از نفت و گاز کوتاه کنید


مردم باید حامیان

بابک زنجانی را بشناسند


فساد اقتصادی

در دولت گذشته

محدود به چند نفر نیست


تصرف بنغازی

توسط همزاد

داعش در لیبی

العربیه: انصار الشریعه لیبی (همزاد داعش) پایگاه مهم نظامی ارتش لیبی در بنغازی را تصرف کرد و بدنبال آن این مهم ترین شهر بندری لیبی به تصرف آنها در آمد. محمد الظهاوی سخنگوی انصار الشریعه گفت: بنغازی اکنون یک امارت اسلامی (شبیه دولت اسلامی شام و عراق) است.


ستاره دارها

نباید ادامه

تحصیل بدهند!

برکناری برخی افراد از وزارت علوم و اخراج دانشجویان ستاره‌ دار از جمله خواست های فراکسیون مصباح یزدی در مجلس از وزیر علوم اعلام شد.این خبر را ناصر موسوی لارگانی که بنام مردم فلاورجان به مجلس برده شده اعلام کرد.


داعش وارد

لبنان شد

تلویزیون "المیادین" که نزدیک به حزب الله لبنان است گزارش داد: نیروهای داعش وارد خاک لبنان شده و در مناطق «وادی الرعیان»، «وادی الحصن» و «الرهوه» در منطقه البقاع با ارتش لبنان و "جهادالنصر" که از واحدهای نظامی وابسته به حزب الله لبنان است درگیر جنگ شده اند. درگیری ها با حمله داعش به مرکز ارتش در نزدیکی شهر «عرسال» آغاز شد. تاکنون شمار تلفات این درگیری 11 کشته از داعش و 8 کشته از طرف نیروی مقابل گزارش شده است.


شهرستانی که

60 در صد آن سنی اند

80 اقدام
به خودکشی
طی 30 روز
در شهر گنبد


خوش بینی

 ایران برای

تفاهم اتمی

  کمتر از 4 ماه


روسیه

با سقوط پوتین

به کدام سو

میرود؟


سقوط پل

در شیراز

پل کابلی شیراز  که "ولی عصر" نامگذاری شده بود سقوط کرد. این پل کابلی که در میدان ولی عصر شیراز در حال بناست قرار است نه تنها ترافیک منطقه را کاهش دهد بلکه تبدیل به یکی از سازه های زیبائی شیراز شود. پیمانکار این پل قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه است و اشتباه در کارشناسی اولیه دلیل سقوط پل اعلام شده است.


مرگ زندانیان

زیر بازجوئی


دادگاه تمام شده

متهم میخواهد

از خود دفاع کند!

وکیل محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در دولت احمدی نژاد در مصاحبه ای که خبرگزاری ایسنا مخابره کرد گفت: رحیمی آماده دفاع از خودش در دادگاه است. البته ما نگران رای دادگاه هستیم. این گفته وکیل رحیمی در شرایطی انتشار یافته که حتی سخنگوی قوه قضائیه "اژه ای" نیز در مصاحبه های نوبتی خود مدعی شده بود دادگاه رحیمی تمام شده و منتشر صدور حکم هستیم. حکمی که صدور آن هفته ها گذشت و از آن خبری نشد و حالا وکیل رحیمی مدعی دفاع او در دادگاهی است که اژه مدعی بود به کار خود پایان داده و سرگرم صدور حکم است! رحیمی متهم اصلی پرونده اختلاس در بیمه ایران است.


مجلس باید

خانه تکانی شود


کسی از آیت الله کنی خبری دارد؟


دیدار علمای اهل سنت با هاشمی

برخوردهای سلیقه ای

سیاست نظام نیست!

مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان و جمعی از بزرگان اهل سنّت سراسر کشور روز گذشته با هاشمی دیدار کردند. این دیدار در شرایطی انجام شد که خطر تقابل شیعه و سنی در ایران رو به گسترش است و حتی نهادهای امنیتی مدعی اند شبکه هائی را که از طریق اینترنت و ماهواره به این خطر دامن می زنند شناسائی و دستگیر کرده اند. سه روز پیش نیز علی یونسی دستیار ویژه روحانی در امور اقلیت های قومی و مذهبی اشاره کرد که سنی ستیزان در سالهای گذشته در دولت رسوخ کرده بودند.

در دیدار روز گذشته هاشمی گفت:

خواسته‌های شما منافاتی با اصول تشیّع، مسلمانی و ملی ندارد. بعضی‌ها بر آتش اختلافات می‌دمند. دامن زدن به اختلافات مذهبی و فرقه‌ای در جهان اسلام، جهالت سیاسی است.

مشکل اساسی جهان اسلام افراطی‌گری‌های مذهبی است که فکر می‌کنند با کارهای افراطی خود دارند به اسلام خدمت می‌کنند. یک میلیارد و 700 میلیون مسلمان و 60 کشور اسلامی در جهان وجود دارد. مطمئن باشید سیاست نظام دفاع از پیروان همه مذاهب و ادیان است و برخوردهای سلیقه‌ای را نگاه‌های شخصی و حتی گاهی کینه توزانه و برخاسته از نیت تحریک قومیت‌ها و دامن زدن به اختلافات بدانید.

در آغاز این دیدار آقای مولانا عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان ـ آقای شیخ محمد علی امینی، امام جمعه اهل سنت قشم ـ آقای دکتر ناصر کاشانی، نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی ـ دکتر جلیل رحیمی، استاد دانشگاه از خراسان ـ مهندس یوسف بسنجیده، نماینده ادوار مجلس ترکمن صحرا ـ مهندس عبدالقادر پربار، فعال سیاسی از سیستان و بلوچستان ـ مهندس سید معرف همدی، نماینده ادوار مجلس از کردستان و مهندس سعید رضا زهی، فعال سیاسی از سیستان و بلوچستان دیدگاه‌های خویش را در باره وحدت شیعه و سنی مطرح کردند و بر ضرورت توجه به شایسته سالاری‌ها در مسؤولیت‌ها تاکید کردند.


گفتگوی پایگاه قوه قضائیه با رئیس سابق زندانها

دستگیری اراذل و اوباش

به آسانی دستگیری معترضان 88 نیست


دیدار معترضان

کودتای 88 بر سر سفره افطار

دکتر خزعلی که در زندان گرفتار دیسک و مشکلات ستون فقرات شده،
درحال گفتگو با محمد نوری زاد.


سیستم انفورماتیک

تمایل کودک به تجاوز

با سیستم انفورماتیک معلوم میشود!


یک گام به جلو!

پری رو تاب مستوری ندارد

در ار بندی، ز روزن سر برآرد

این شعر شاید، به نوعی مصداق این دو عکس باشد که ظاهرا در یکی از کافی شاپ های مجاز و یا یکی از رستوران ها تفکیک جنسیتی شده گرفته شده است. نوشتیم ظاهرا، زیرا شلختگی در فیسبوک مرز ندارد. عکسی می گذارند بی آن که بنویسند کجاست؟ موضوعش چیست؟ چه زمانی گرفته شده؟ و .... مثل خبر رسانی های فیسبوک که دو خط مخلوط با نظر شخصی منتشر می شود بی آن که معلوم باشد منبع خبر کجاست و کیست؟ زمان وقوع خبر چرا ذکر نشده؟ پیش و پس خبر کجاست؟

بهرحال، این دو عکس را از روی یک فیسبوک، یکی از خوانندگان پیک نت برای ما ارسال داشته است. چرا مصداق آن شعر بالاست؟

به این دلیل که بی چادر سیاه و مقنعه هم که به کافی شاپ و یا رستوران بروند جز آن نمی کنند که در این عکس می بینید. با این تفاوت که آقایانی نیستند تا برای حفظ ظاهر هم شده به سبک سر سفره ابوالفضل غذا نخورند! بگذریم که تا همینجاش هم یک گام به جلوست. البته برای اهل چادر و مقنعه!


منتخب اخبار روزهای گذشته:


مصاحبه با علی یونسی

تفرقه افکنی مذهبی

خطر بزرگی است برای ایران


جشنواره موسیقی درمناطق آزاد برگزار میشود

مخالفت وزارت ارشاد با

تفکیک جنسیتی در کنسرت‌ها


شورش گرسنگان

در حاشیه شهرها درکمین است


سخنرانی و پرسش و پاسخ مطهری

معترضان عملکرد رهبر باید در حصر و زندان باشند؟


به بهانه تذکر حجاب

انصار حزب الله

سرخود در خیابانها راه افتاده


گوشه ای از میراث دولت احمدی نژاد

30 تا 40 هزار میلیارد تومان

پیمانکاران از دولت طلب دارند!



تا یکماه دیگر منتشر می شود

روزنامه قانون رفع توقیف شد!


کارخانه های لبنی ایران با جان مردم باز می کند

شیر پر چرب نخورید

مخلوط است با روغن "پالم"!


سخنان سال 68 هاشمی

آقای خمینی بدعت تعیین رهبر بعدی را نگذاشتند!


فتوحات تازه داعش درعراق

خط لوله نفت عراق- ترکیه به تصرف داعش در آمد!


دادگاه های انقلاب

تقلید از دادگاه های نظامی شاه


نامه علی مطهری به محسنی اژه ای
چرا باید موسوی و کروبی
تعظیم عرض کنند تا آزاد شوند؟


داعش وارد لبنان شد!

تلویزیون "المیادین" که نزدیک به حزب الله لبنان است گزارش داد: نیروهای داعش وارد خاک لبنان شده و در مناطق «وادی الرعیان»، «وادی الحصن» و «الرهوه» در منطقه البقاع با ارتش لبنان و "جهادالنصر" که از واحدهای نظامی وابسته به حزب الله لبنان است درگیر جنگ شده اند. درگیری ها با حمله داعش به مرکز ارتش در نزدیکی شهر «عرسال» آغاز شد. تاکنون شمار تلفات این درگیری 11 کشته از داعش و 8 کشته از طرف نیروی مقابل گزارش شده است.


یکی دروغ می گوید، یکی تکذیب می کند
مناظره غیابی، دو رئیس
کمیسیون امنیت ملی مجلس


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


نامه وارده
ایرانی ها،

 مطابق میل خود
اخبار را

تفسیر می کنند!


از یک نامه وارده

هیچ گرهی،

 در ج. اسلامی

 بدون رشوه

 باز نمی شود!


رسالت ما

اطلاع رسانی

است!

- خوشحالی پیک نت و گردانندگان آن بمناسبت اتصال ایران به روسیه پوتین میتواند تنها آرزوی حزب توده را برآورد سازد. ما هنوز از دست آمریکای جهانخوار آسوده نشده، پیک نتی ها می خواهند ما را طعمه روسیه سازند. دست تان درد نکند. آدمی باید کور یا دیوانه باشد تا نتایج و عواقب  وابستگی را ببیند و پند نگیرد. mostofitury@a1.net 

 -دوست محترم که اسم خود را ننوشته و سلام را هم فراموش کرده بودید - به خودتان اجازه بدهید که در جریان اخبار باشید و به ما هم اجازه بفرمائید که اخبار را منتشر کنیم. بدون انتشار اخبار و بدون اطلاع شما هم رویدادها جلو می روند و ما اگر غفلت کنیم از آنها عقب می مانیم. درک امری به این سادگی دشوار است؟ شما می توانید نظر خودتان را داشته باشید و محترم هم هست، البته اگر با پیشداوری و برچسب زنی همراه نباشد. اما نمی توانید رسالت اطلاع رسانی را از پیک نت بگیرید. حرف ما با امثال شما این است.


دروغگوئی
 یورو نیوز!

باسلام. در رابطه باسقوط هواپیمای مالزیایی، لطفا به خبر مسخره ای هم که یورونیوز فردای سقوط منتشر کرد اشاره فرمایید. به گفته یورونیوز شورشیان از کارت  اعتباری کشته شدگان استفاده کردند!


ننگی که هرگز

از عبای حکومت

پاک نخواهد شد!

یک رمضان دیگر هم با منع حکومتی ربنای شجریان سپری شد. گرچه مردم بی اعتناء به صدا و سیما، خود با ربنای او رمضان را پشت سر گذاشتند. این رمضان هم رفت اما ننگ این سانسور و مقابله با مردم مانند بسیاری ننگ های دیگر با هیچ رنگی از عبای حکومت پاک نخواهد شد.


نامه ای دریافتی

مردم نصف جهان

می روند ترکیه

 که نفس بکشند!


یادداشت سردبیری
چند توضیح و تذکر


آبونمان پیک نت

را فراموش نکنید!

با اکراه بسیار، یکبار دیگر به خوانندگان پیک نت یادآوری می کنیم، که این روزنت، هیچ منبع درآمدی جز آبونمانی که شما پرداخت می کنید و یا نمی کنید و ما انتظار داریم پرداخت کنید، ندارد. اگر طرفدار پابرجای انتشار این روزنت هستید، آبونمان آن را پرداخت کنید تا ما علاوه بر دشواری کار خبری و تحلیلی که شبانه روز مشغول آن هستیم، نگرانی تامین هزینه انتشار آن را نداشته باشیم. شما می توانید یا از طریق "پی پال" و یا حساب بانکی پیک نت که در آخرین قسمت صفحه اول اعلام شده آبونمان خود را پرداخت کنید. ما هرگز نه گفته و نه می گوئیم آبونمان پیک نت چقدر است، این بسته به انصاف و همت شما دارد. اما بی شک انتظار ما از حداقل نیز حداقل تر است. دست گرم دوستان را می فشاریم.


مجمع عمومی

بانک انصار

با شرکت خودی ها

سلام. پیرو مطالب منتشر شده قبلی در رابطه با فساد مالی مدیران پاسدار در بانک انصار، خدمت شما عرض می کنم که چون بانک انصار بصورت سهامی عام در بورس فعال است، مجمع عمومی آن در تیرماه جهت ارائه گزارش مالی به سهامداران تشکیل می شود اما به دلیل عدم سودآوری و زیان بانک  می خواهند سالن محل برگزاری مجمع را با مدیران و کارکنان بانک، البته با لباس های مختلف پر کنند تا هیچ صدای مخالفی شنیده نشود و مصوبه ها را در رابطه با سود سهامداران و پاداش هیآت مدیره، تصویب و اجرا کنند. خواهشمندیم به اطلاع عموم برسانید .


طرح زاد و ولد
در اس ام اس ها

در ارتباط با طرح زاد و ولد در مجلس، دهها پیام آلوده به لطیفه در روزهای اخیر دریافت داشته ایم که برخی از آنها قابل انتشار است و بسیاری حتی اگر خنده دار هم باشد انتشارش لازم نیست. همچنین طرح های جالب و خنده داری که همراه پیام ها رسیده است. از میان پیام ها، این یکی را قابل انتشار یافتیم:
«طرح تشویقی پیشنهاد به نمایندگان محترم مجلس جهت طرح و تصویب :
"به کسانی که دارای بچه های دوقلو بشوند یک همسر جدید مجانی اهدا خواهد شد !»


فاجعه ای

از نوع داعش

 به جنوب ایران

خواهد رسید؟

با درود- تیتر اول امروز پیک نت (چهارشنبه) مرا یاد مقاله ای انداخت که چندی پیش راجع به تقسیم  بندی یا مرزبندی جدید جغرافیایی در منطقه خاورمیانه در پیک نت گذاشته بودید که ضمیمه ی آن نیز یک نقشه بود که در آن عراق به چند قسمت تقسیم شده  بود، از جمله جنوبش که با بخشی از جنوب ایران ادغام و ایالت شیعی را تشکیل  داده بود. بنظر میرسد طرح خاور میانه بزرگ گام به گام و با موفقیت در حال  پیشروی است. حال کی نوبت به ایران برسد خدا داند. بد نیست آن مقاله را جهت
یادآوری در پیک نت روزهای آتی مجددا منتشر نماییدو البته در صورت صلاحدید.

پیروز باشید  - رضا


لطیفه روز!

چرا امثال علم الهدا و احمد جنتی و رئیس قوه قضائیه که طرفدار هدایت مردم به بهشت با زور هستند، به زور جلوی بهشت رفتن آیت الله کنی را گرفته اند!



اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)