سرمقاله راه توده 488

"بسیج" پیاده نظام کودتائی

که نقشه آنرا فرماندهان سپاه دارند

 

اشارات روحانی در سخنرانی کنفرانس وحدت

وحدت اسلامی  از سیاست های

صدا و سیما شروع می شود!

(پیک هفته  109)        18 دی 1393 برابر با 8 ژانویه 2015

  pyknet@inmano.com



فیسبوک 

پیک نت


 اخبار روز


قوت گرفتن

احتمال مرگ

پادشاه عربستان

مجلس شورای عربستان با سخنرانی ولیعهد این کشور به نیابت از پادشاه کار خود را آغاز کرد و بدین ترتیب، شایعات پیرامون حال وخیم و احتمالا مرگ ملک عبدالله تشدید شد.


نامه جدید

روزنامه نگاران

خطاب به 

رئیس جمهور


نه دوران قاجارهاست
 و نه دوران رضا شاه
امام جمعه
 بوشهر
فکر کرده
"شیخ خزعل"
است
!


صدا و سیما

پشت روحانی را

خالی کرده است


ظهور حجاب

قاجاریه

در سیما!

اعتراض پروین سلیحی مشاور امور زنان در صدا و سیما به پخش برنامه ای با حضور دو زن دارای "روبند" (حجاب دوران قاجاریه) به خبرگزاری ایلنا گفت:

نشان دادن چند زن با پوشش «روبند» که حجاب نا‌متعارفی در جامعه ماست. این از موارد استثنایی بود و ترویج چنین مسائلی از سیاست‌های سازمان صدا و سیما نیست. همانطور که به دلیل برخی ضوابط، زن بدحجاب را در تلویزیون نشان نمی‌دهیم. در تمامی این سال‌ها تنها یک مورد به این شکل پیش آمد. آن برنامه با انتقادات بسیاری روبرو شد. من هم مخالفت خودم را در آن زمان نشان دادم و شاید هم کسی که عامل این کار بود، توبیخ شد.

رئیس جدید سازمان صدا و سیما فعلا با انتخاب یکی از زنان شایسته سازمان به عنوان معاون صدا برای اولین بار شایسته‌سالاری را در صدا و سیما نشان داده است.


بازدید روحانی

از طرح راه آهن

زاهدان - مشهد


سفر رهبران

بودائی ها به ایران


توسعه چابهار

به امید نجات

سیستان و بلوچستان


دعوت از استانداران

برای شرکت در

جلسات دولت


گزارش فاطمه سادات موسوی

ملاقات کابینی

 در اوین


دبیرکل جمعیتی با 10 هزار دفتر

حسین فدائی +

حسین شریعتمداری


تازه ترین گزارش رسمی

46 در صد

 جمعیت ایران

بین 15 تا

30 سال دارند


رئیس سازمان ثبت احوال:

14 در صد

ازدواج ها در  سال اول به طلاق می انجامد


حصر نام

آیت الله منتظری

«یغما فشخامی» خبرنگار روزنامه توقیف شده روزان، یک روز پس از توقیف این روزنامه بازداشت شد. "روزان" بمناسبت ۲۹ آذر که مصادف است با سالگرد درگذشت آیت الله منتظری ویژه نامه ای منتشر کرده بود که در آن ابراهیم یزدی دبیرکل نهضت آزادی ایران،  هاشم صباغیان از رهبران نهضت آزادی ایران و معاون مهندس بازرگان در دولت موقت و همچنین فائزه هاشمی مقالاتی نوشته بودند. شمسی پورمحمدی، مدیر مسئول روزنامه روزان گفته است که وزارت ارشاد با توقیف روزان موافق نبوده است.


گزارش ستاد مبارزه با اعتیاد در ایران

اعتیاد از اداره

 تا کارخانه

 از مدرسه تا دانشگاه و خانه



شبیه سازی های خنده دار

آقای خامنه ای در دیدار مردم قم

علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی روز گذشته در دیدار با عده ای که به نوشته خبرگزاری های داخلی، از مردم قم بوده اند طی سخنانی که هدف از آن توجیه کودتای انتخاباتی سال 88 و ادامه حصر موسوی و کروبی بود، سعی کرد راهپیمائی ساندیسی 9 دیماه 88 را به رویدادهای انقلاب 57 وصل کند و در همین ارتباط گفت: "زنده نگه داشته شدن ۱۹ دی ۱۳۵۶، ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، ۹ دی ۱۳۸۸ و دیگر مقاطع سرنوشت ساز ملت ایران حرکتی مجاهدت آمیز است."

جبهه مقابل نظام اسلامی به نسل دوم و سوم انقلاب امید بسته بود تا آنها را از انقلاب اسلامی رویگردان کند اما همین نسل سوم و جوانهای کشور بودند که حادثه عظیم ۹ دی را بوجود آوردند و آن سیلی محکم را به صورت کسانی که سعی داشتند مسیر انقلاب را با فتنه منحرف کنند نواختند.

آقای خامنه ای در آن شب های متوالی که مردم تهران روی بام ها فریاد "الله اکبر" سر میدادند تا بانگ اعتراضشان به کودتای 88 به گوش ایشان برسد، گفت که این "ماکت انقلاب 57 است برای بی اعتبار کردن آن حرکت عظیم در انقلاب". حالا باید این سخن او را به خود وی بازگرداند و گفت: حرکت ساندیسی 9 دیماه را که کافی بود یک ترقه در میدان انقلاب در برود تا همه به طرف اتوبوس ها هجوم برده و از معرکه بگریزند را با رویدادهای انقلاب 57 پیوند نزنید که وصله ای ناجور و نا چسب است!

آقای خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحریم ها برای کشور مشکل ایجاد کرده اما اگر دشمن شرط برداشته شدن آنها را، این گذاشته که از فلان مسئله اساسی و آرمانی دست بر داریم، غیرت هیچ مسئولی قبول نمی کند. معنای واقعی اقتصاد مقاومتی همین است و تحقق این مهم، وظیفه اصلی مسئولان کشور است. حتی یک قدم عقب نشینی، پیش روی دشمن را به دنبال می آورد. بنابراین باید فکری اساسی کرد و با تکیه بر ملت و نیروهای داخلی بگونه ای عمل کرد که اگر دشمن تحریم ها را هم برنداشت، ضربه ای به پیشرفت و رونق و رفاه مردم وارد نشود. باید حربه تحریم را از دست دشمن بگیرید چرا که اگر چشم به دست دشمن بدوزید تحریم ها همچنان باقی خواهد ماند. امریکایی ها، امروز می گویند اگر در قضیه هسته ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم ها، یکجا و همه برداشته نمی شود.

من با مذاکره مخالف نیستم، اما معتقدم باید دل را به نقطه های امید بخش حقیقی سپرد نه به نقطه های خیالی. همه باید به دولت کمک کنند اما دولتی ها هم مراقب باشند حاشیه سازی نکنند و ضمن خودداری از بیان حرف های غیرلازم، دو دستگی بوجود نیاورند.

بخش پایانی سخنان رهبر جمهوری اسلامی را می توان پاسخ او به آخرین سخنان حسن روحانی دانست که رفراندوم برای خلاصی از شر سلطه سپاه بر اقتصاد کشور را مطرح کرد.


هاشمی:

قانون اساسی را

میتوان دوباره اصلاح کرد!


آغاز هفته وحدت

با آغاز هفته وحدت، که با سخنرانی ضد وحدت رهبر جمهوری  اسلامی در دیدار با مردم  قم شروع  شد، در تهران  با حضور خاتمی بر سر آرامگاه آیت الله ادامه یافت. وی  پس از این حضور به همراه حسن خمینی از طرح توسعه  حرم بازدید کرد . و همچنین بر سر قبر آیت الله  توسلی نیز حضور یافت. آیت الله توسلی رئیس دفتر آیت الله خمینی بود و در یکی از جلسات مجمع مصلت نظام در حال اعتراض به اقدامات و سخنان باند مصباح یزدی و احمدی نژاد و بقیه این طیف، دچار ایست قلبی شد و همانجا در گذشت.


حوادث مهمی در کمین ایران است؟

عسگر داوودی


پاسخ مطهری به تکذیب های قوه قضائیه

کذب کدام است؟

نوار صوتی رئیس قوه قضائیه هست!


دلواپسان رای ندارند

اما بنام مردم چک بی محل می کشند!

بسیج دانشجویی ۲۵ دانشگاه که زیر مجموعه بسیج سپاه پاسداران است نامه ای خطاب به رئیس دادگاه مهدی هاشمی "مقیسه" نوشته و از او خواسته اند مهدی هاشمی را تبرئه نکند!

آنها که معلوم نیست چند نفرند و با کدام سهمیه خودی وارد دانشگاه شده اند، چه پایگاهی در دانشگاه ها دارند و اگر دست سپاه از پشتشان برداشته شود چند ساعته آب می شوند، در نامه خود بنام مردم ایران نوشته اند: مردم ایران در انتظار مجازات وی از سوی قوه قضائیه هستند. ظاهرا بزرگترهای آنها از درون دادگاه غیر علنی خبر گرفته اند که احتمالا مهدی هاشمی تبرئه می شود!

آنها که این نامه را سفارش داده اند و آنها که آن را نوشته اند، خوب میدانند که نظام از بیم رای 30 میلیونی هاشمی رفسنجانی صلاحیت او را برای انتخابات ریاست جمهوری رد کرد. و باز، خوب میدانند که نامزد آنها در انتخابات 92 (جلیلی) با همه ضرب و زوری که به کار برده شد تنها 4 میلیون رای آورد. آن مردمی که بنام آنها چک بی محل صادر می شود، کجا هستند؟ و چرا اجاره رفراندوم به آنها نمی دهند؟


منتخب اخبار روزهای گذشته


پاسخ نیابتی قوه قضائیه به علی مطهری

وحشت از تبدیل دادگاه موسوی

و کروبی، به تریبون افشای حقایق


صادق زیبا کلام

صدا و سیما، بلند گوی4 میلیون است، نه 75 میلیون


زیر فشار تغییر نام

20 درصد نام ها

شده اند حسن و حسین و رقیه


سخنرانی هاشمی با یاد کرد از آیت الله منتظری

افراط گرائی اسلامی مثل ویروس "ابولا" شایع شده!


کریمی قدوسی

فرمانده سابق
 بسیج مشهد

نماینده مخالف
 دولت در مجلس


ظریف در مجلس:

توافق اتمی روی میز است اگر تحریم ها را لغو کنند!


عباس عراقچی:

رایزنی با امریکا و روسیه برای مذاکرات 28 دیماه


وقت حساب و کتاب رسیده

اربعین حسینی با دلارهای اهدائی و توی جیبی


مصاحبه خبری محسنی اژه ای

موسوی و کروبی وقت گل "نی" محاکمه می شوند!


ایران در ماه های آینده

باید منتظر چه رویدادی باشد؟


در یک رفراندوم ملی

از مردم بپرسید در باره انتخابات 88 چه می گویند!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


کوچ بزرگ

از 58 هزار

روستای ایران


دفاع از حصر کشیده

به پرت و پلا گوئی

نانوائی سنگکی

محله موسوی

به صفار هرندی

گزارش میدهد!


راهپیمائی
بزرگ سیاسی

برای رسیدن
به پارلمان ترکیه

استانبول- بهزاد دولت آبادی


هشدار موسوی

در مناظره انتخاباتی

احیای سازمان

مدیریت و برنامه


یادداشت سردبیری

صادق لاریجانی

همان شد

که پدر زنش

گفته بود!


دو کلام از حاج آقا "نبی"!

خر داغ کرده اند

 موتلفه اسلامی

بوی کباب شنیده


نامه ای که

 باید دوتا
نوشته میشد!

محمد جواد ظریف نامه ای درباره نرسیدن به تفاهم جامع اتمی با گروه 1+5 نوشته و برای وزرای خارجه کشورهای مختلف جهان فرستاده است.

او در این نامه، بسیار نرم و دیپلماتیک نوشته است که اختلاف بر سر لغو تحریم هاست. یعنی 1+5 همچنان می خواهد شمشیر داموکلس را بالای سر ایران نگهدارد و ایران هم هر عقب نشینی تا حالا کرده برای لغو این تحریم هاست! این جان کلام در نامه ظریف است. البته با به کار بردن این اصطلاح که آنها "تعلق خاطر دارند به تحریم ها!"

ای کاش ظریف یک نامه هم خطاب به سخنگویان و رهبران جناح راست حکومتی که یا امام جمعه اند و یا فرماندهان سپاه می نوشت و به آنها نیز می گفت که از "تعلق خاطرشان نسبت به ادامه تحریم ها دست بردارند!"

1+5 به قول ظریف، به این دلیل به تحریم ها تعلق خاطر دارد که میخواهد با این حربه هر امتیازی را می خواهد از ایران بگیرد. و مخالفان دولت در ایران هم به این دلیل به تحریم ها دل بسته اند که نمی خواهند دولت با گرفتن این حربه از دست غربی ها، در داخل کشور پیروز میدان شده و حمایت مردمی اش را وسیع تر کند و سرنوشت دو انتخابات آینده مجلس شورا و مجلس خبرگان از هم اکنون معلوم شود!

به این ترتیب، مردم ایران لای دو سنگ آسیابی بنام "تحریم" گیر کرده اند. دو سنگی که حداقل یکی از آنها در دوران 8 ساله یکه تازی احمدی نژاد و فرماندهان سپاه تا آسیاب سازمان ملل برده شد و فاجعه کنونی محصول آن دوران است.


شریعتمداری

مرد کدام

میدان است؟

سلام - کسی نیست از حسین شریعتمداری سئوال کند: تو که نتوانستی در بحث و گفتگو حریف چند دانشجو بشوی٬ چطور مدعی هستی که احسان طبری را به راه راست هدایت و مسلمان کردی؟ جز اینست که تو مرد گفتگو در سلول های زندانی هستی و همین دانشجویان دانشگاه تهران در مراسم روز 16 آذر هم اگر در زندان به چنگت در آیند حتما تو پیروز می شوی!


پادگانی بنام

دانشگاه

امام صادق

سلام- درباره دانشگاه امام صادق حتما میدانید که بانوان را به هیچ عنوان به این دانشگاه راه نمیدهند! حتی اگر برای انجام پژوهش بخواهید وارد دانشگاه شوید و از کتابخانه آن بهره بگیرید باید از چندین مانع و سد عبور کنید! زمان پژوهشم مجبور شدم پرسشنامه پژوهش را توسط نگهبان دانشگاه برای مدیر کتابخانه ارسال کنم! والله پادگان نظامی هم تصور نمی کنم اینقده سختگیری کنند. دانشگاه امام حسین هم که به نوعی به سپاه وابسته است رفتم ولی هرگز با ممنوعیتی تا این حد روبرو نشدم.


محاکمه موسوی

 و کروبی

یعنی محاکمه

انقلاب 57


الله کرم سردسته حزب الله

موسوی را

 حصر کردیم

تا سبزها

 او را نکشند!


سرتیپ ذوالقدر

پل ارتباطی

سپاه با قوه قضائیه


عرب سرخی:

میدانم روحان

 برای رفع حصر

و آزادی زندانیان

 تلاش می کند


گوشه چشمی

به داعش!



اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)